معاون توسعه مدیریت،منابع و امور استان‌هاي سازمان صنايع كوچك و شهرك‌هاي صنعتي ايران گفت: امسال که از سوی مقام معظم رهبری بر توسعه فعالیت‌های دانش‌بنیان تاکید شده وظیفه ما سنگین‌تر است؛ از این رو کمک‌ها و حمایت‌های بیشتری برای دانش‌بنیان‌ها دیده شده است و محدودیت‌های موجود در واگذاری زمین‌ها برای شرکت‌های دانش‌بنیان اعمال نخواهد شد.
کد خبر: ۱۰۵۷۸۸۴
تاریخ انتشار: ۰۲ مرداد ۱۴۰۱ - ۰۹:۵۴ 24 July 2022

رضا رحیمی ضمن یاد کردن از شهدای استان همدان و تکریم از فرماندهان حوزه‌ی اقتصادی این استان، گفت:  پیشینه صنعتی و ظرفیت غنی نیروی انسانی، استان همدان را از سایر استان‌های غرب کشور متمایز کرده است. 

به گزارش تابناک همدان؛ رحیمی یادآور شد: ازدیرباز بسیاری از امور صنعتی استان‌های همجوار به استان همدان ارجاع می‌شده است. این استان در صنایع ویژه‌ای همچون سفال لالجین، صنعت مبل و صنایع چوب ملایر و تویسرکان و پوشاک در کشور سرآمد است. 

وی خاطرنشان کرد: این توانمندی‌ها و ظرفیت‌های ویژه در استان همدان بوده و هست اما نباید به این سطح از فعالیت قانع بود و باید ظرفیت‌ها را به هر شیوه و روش ممکن ارتقا داد. چراکه مردم با بصیرت و دوراندیشی در این استان در محدوده‌های خاص بر صنایعی همچون پوشاک تمرکز کرده‌اند و آن صنعت را به درخشش واداشته‌اند.

 وی خطاب به فعالان اقتصادی اعلام کرد: در این راستا منابع و کمک‌ها و حمایت‌های بیشتری را از سوی ما خواهید داشت. 

وی افزود: مهم‌ترین و بزرگترین محدودیت استان همدان آب است. فرونشست‌های متعدد نشانگر این بحران هستند. راهکار حل این بحران استفاده از صنایع کم‌آب‌بر است. 

رحیمی ادامه داد: امسال که از سوی مقام معظم رهبری بر توسعه فعالیت‌های دانش‌بنیان تاکید شده است، وظیفه ما در این حوزه سنگین‌تر است؛ از این رو کمک‌ها و حمایت‌های بیشتری برای دانش‌بنیان‌ها دیده شده است و محدودیت‌های موجود در واگذاری زمین‌ها برای شرکت‌های دانش‌بنیان اعمال نخواهد شد. امیدواریم فعالان اقتصادی از این ظرفیت حداکثر بهره را برده و در توسعه دانش‌بنیان بکوشند. 

معاون توسعه مدیریت، منابع و امور استان‌هاي سازمان صنايع كوچك و شهرك‌هاي صنعتي ايران  اظهار کرد: استان همدان در تمام شاخص‌ها به ویژه زیرساخت‌ها از برترین‌های کشوری است. 

وی در پایان با معرفی مصطفی حقیقی به عنوان مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان همدان و تجلیل از مدیرعامل سابق این مجموعه گفت: آقای بادامی مدیرعامل سابق شرکت‌ شهرک‌های صنعتی از مدیران خوب در سطح کشور است و از ظرفیت فکری وی بهره‌خواهیم برد.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار