مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق استان کرمانشاه گفت: امسال تا به امروز هیچ خاموشی برنامه‌ریزی‌شده‌ای در سطح استان اعمال نشده است.
کد خبر: ۱۰۵۷۴۴۲
تاریخ انتشار: ۳۰ تير ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۲ 21 July 2022

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، محمد مرادی مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق استان کرمانشاه با اشاره به سپری شدن تیرماه بدون خاموشی برای مشترکان استان با توجه به افزایش پیک، اظهار کرد: معمولا پیک مصرف برق در اواخر تیرماه تا نیمه مرداد رخ می‌دهد که زمان بیشتر پیک بدون مشکل خاصی سپری شده است.

وی ادامه داد: امسال برخلاف سال گذشته که مجبور به اعمال خاموشی‌هایی در سطح استان شدیم، خوشبختانه امسال تا به امروز خاموشی اعمال نشده و اگر هم قطعی برق حادث شده به علت نواقصی و تعمیراتی بوده که در اسرع وقت برطرف شده است.

مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق استان کرمانشاه تصریح کرد: از ابتدای خردادماه با تمامی صنایع تفاهمنامه‌هایی امضا شد که در طول زمان‌های مشخص در طول هفته و به صورت محدود با شرکت همکاری‌هایی داشته باشند و همچنین در بخش کشاورزی هم طی ۲۴ ساعت روزانه پنج ساعت زمان برای آن‌ها مدنظر گرفته شده که در صورت همکاری، ۱۹ ساعت باقی‌مانده برق آن‌ها مجانی محاسبه می‌شود.

وی اضافه کرد: از ۱۵ خردادماه نیز طبق برنامه‌ریزی‌های هیأت وزیران، ادارت نیز در وقت اداری ۳۰ درصد و در پایان وقت اداری ۷۰ درصد باید مصرف خود را نسبت به سال گذشته کاهش دهند که خوشبختانه بیشتر ادارت استان این همکاری را داشتند.

مرادی در توضیح پاداش‌های اعمال شده در بخش خانگی نیز، گفت: به مشترکان خانگی که نسبت به سال گذشته در همین ماه، هر کیلووات مصرف را کاهش دهند مبلغ ۵ هزار ریال پاداش اعمال می‌شود که در این دو ماهه اخیر فصل گرما، مبلغ یک‌میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان پاداش به مشترکینی که مدیریت مصرف داشته، پرداخت شده است.

وی در پایان از هم‌استانی‌ها خواست، با توجه به مدت زمان باقی‌مانده حداکثر تا ۱۵ شهریورماه در زمان اوج مصرف (از ساعت ۱۱ تا ۱۸ و همچنین از ساعت ۲۰ تا ۲۳) مدیریت مصرف داشته باشند و در صورت استفاده از کولر‌های گازی دما را روی ۲۴ تا ۲۶ درجه تنظیم و کولر‌های آبی را نیز روی دور کند قرار دهند.

 

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار