با هدف تقدیر از فعالان ازدواج و خانواده:
معاون فرهنگی اداره کل ورزش و جوانان استان ایلام گفت: با هدف ترویج سنت حسنه ازدواج، در جشنواره «جشن وصال» از فعالین امر ازدواج و خانواده تجلیل شد.
کد خبر: ۱۰۵۵۷۷۳
تاریخ انتشار: ۲۲ تير ۱۴۰۱ - ۰۸:۴۵ 13 July 2022

به گزارش تابناک ایلام؛ محمدرضا تردست با بیان اینکه «جشن وصال» روز سه‌شنبه ساعت ۱۰ صبح در محل سالن اجتماعات ارشاد اسلامی برگزار گردید، اظهارکرد: جشنواره جشن وصال با هدف تجلیل از خادمین، خیرین و فعالان امر ازدواج و خانواده صورت می‌گیرد.

وی با بیان اینکه تجلیل از خیرین و نیکوکاران فعال در امر ازدواج از برنامه‌های شاخص این هفته است، افزود: این امر در راستای ترویج فرهنگ ازدواج آسان و کمک به تأمین جهیزیه زوج‌های جوان انجام گردید.

معاون فرهنگی اداره کل ورزش و جوانان ایلام تصریح کرد: در هفته ازدواج برنامه‌های متنوع فرهنگی و آموزشی در سطح شهرستان‌ها و تعدادی از روستاها در قالب برگزاری کارگاه‌های توانمند سازی ویژه جوانان درشرف ازدواج، کارگاه‌های مهارت‌های زندگی، ایجاد کمپین رسانه‌ای، تقدیر از زوجین دارای ویژگی‌های بارز و الگوساز، معرفی آیین‌های سنتی ازداوج، نشست رسانه‌ای با حضورکارشناسان حوزه جوانان و ازدواج، رونمایی از تولیدات فرهنگی و آموزشی و رسانه‌ای درحوزه ازدواج و خانواده، بازدید از مراکز مشاوره ازدواج، استفاده از ظرفیت‌های فرهنگی و برنامه های الگوساز و مشاوره‌های حین، قبل و بعد از ازدواج در استان به اجرا درمی‌آید./ح

 

بیشتر بخوانید

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار