روند اجرای دو طرح اقدام و نهضت ملی مسکن در استان اصفهان از پیشرفت ۳۳درصدی برخوردار است.
کد خبر: ۱۰۵۰۳۷۲
تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۷:۴۰ 13 June 2022

معاون مسکن بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان اصفهان گفت: در بین شهر‌های استان که این دو طرح در حال اجرا است، شاهین‌شهر بیشترین درصد پیشرفت را داشته است.
غلامرضا اسماعیلی افزود: در هر مرحله از ثبت‌نام با توجه به تعداد افراد متقاضی امکانات ایجاد می‌شود و در هر شهری که تعداد متقاضیان افزایش یابد، تعداد واحد‌ها نیز افزایش می‌یابد.
وی افزود: در استان اصفهان، ۶۴۱۸ واحد در قالب این طرح‌ها در دست ساخت است که برخی از این واحد‌ها را بخش دولتی می‌سازد، برای ساخت بخشی از این واحد‌ها دولت زمین رایگان در اختیار مردم قرار می‌دهد و بخشی از ساخت واحد‌ها را پیمانکار اجرا می‌کند.
معاون مسکن بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان اصفهان، در دریافت مجوز طرح‌ها، استان اصفهان را در بین استان‌های کشور در رتبه نخست و استان‌های هرمزگان و خوزستان را در رتبه‌های دوم و سوم معرفی کرد و گفت: در دریافت تسهیلات، استان اصفهان پس از فارس در رتبه دوم و هرمزگان در رتبه سوم قرار دارد؛ و در بخش اجرای فونداسیون اصفهان پس از قم و هرمزگان در رتبه سوم قرار دارد.
اسماعیلی، تعداد ثبت‌نامی‌های نهضت ملی مسکن را در استان اصفهان چندین برابر تعداد واحد‌ها برشمرد و افزود: هنوز پالایش ثبت‌نامی‌ها نهضت ملی در استان اصفهان در حال اجراست و برخی افراد نیز به دلیل مسائلی همچون تشابه اسمی واجد شرایط ثبت‌نام نیستند که پس از اعتراض، سامانه شرایط آن‌ها را تأیید می‌کند و به مجموع متقاضیان افزوده می‌شوند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار