رئیس هیئت کشتی استان قم گفت: تیم ملی کشتی فرنگی جوانان ایران روز گذشته در حالی ایران را به مقصد ایتالیا برای حضور در مسابقات جهانی ساساری ایتالیا ترک کرد که 3 کشتی‌گیر و یک مربی قمی تیم ملی کشورمان را در این مسابقات یاری می‌کنند.
کد خبر: ۱۰۴۹۸۳۵
تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۸ 11 June 2022

به گزارش تابناک قم، هادی علیایی رئیس هیئت کشتی قم، با اشاره به اعزام فرنگی‌کاران قمی به مسابقات جهانی بیان کرد: روز گذشته تیم ملی کشتی فرنگی جوانان ایران برای حضور در جام ساساری ایتالیا کشورمان را به محل برگزاری مسابقات ترک کرد، به لطف خدا و تلاش ورزشکاران مستعد استان مهدی جواهری در وزن ۶۰کیلوگرم، امیر عبدی در وزن ۷۲ کیلوگرم و شاهرخ میکائیلی در وزن ۱۳۰ کیلوگرم پرچم داران قم در تیم ملی کشتی آزاد جوانان هستند.

وی افزود: امیدواریم این ۳ کشتی‌گیر فرنگی‌کار نیز مانند علی رضا نجاتی مرد طلایی کشتی قم که چند روز پیش توانست به مدال طلا دست پیدا کند، بتوانند مقام خوبی را برای ایران کسب کرده و برای شهرمان نیز افتخار آفرین باشند، تلاش کشتی‌گیرانمان در این چند سال ستودنی بوده که باعث شده در مسابقات و اردوی های مختلف پای ثابت ترکیب تیم ملی ایران باشند.

وی ادامه داد: به علاوه این ۳ کشتی‌گیر، مهدی علیزاده پورنیا مربی سازنده کشتی فرنگی استان قم که حضور در کادر مربیان تیم ملی کشتی فرنگی امیدهای ایران در رقابت‌های جهانی سال گذشته در صربستان را نیز در کارنامه دارد، به عنوان مربی کار هدایت تیم ملی کشتی فرنگی جوانان کشور را در جام ساساری برعهده خواهد داشت که برای این مربی توانای قمی نیز آرزوی موفقیت می‌کنیم.

علیایی بیان کرد: کشتی قم فقط در بحث بازیکن و مربی افتخار آفرین نبوده، صبح امروز مطلع شدیم که با اعلام اتحادیه جهانی سعید عباسی داور بین المللی s۱ کشور و استان قم در مسابقات کشتی جوانان جهان بلغارستان قضاوت خواهد کرد برای این داور پر تلاش نیز آرزوی درخشش می‌کنیم.

رئیس هیئت کشتی قم در پایان بیان کرد: این رقابت ها روز جمعه ۲۰ خردادماه در شهر ساساری برگزار می شود، امیدواریم تیم ملی کشتی فرنگی نیز با شایستگی‌هایی که دارد به مقام ارزشمندی دست پیدا کند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار