مدیرکل مدیریت بحران استانداری کرمانشاه:
مدیرکل مدیریت بحران استانداری کرمانشاه از نشت گاز در یک واحد مسکونی در شهر مرزی نوسود از توابع شهرستان پاوه خبر داد و گفت: براثر این حادثه تاکنون هشت تن مصدوم و ۲ تن نیز جان خود را از دست دادند.
کد خبر: ۱۰۴۹۵۱۴
تاریخ انتشار: ۱۹ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۲:۱۹ 09 June 2022

غلامرضا شهبازی که روز پنجشنبه به نمایندگی از استاندار کرمانشاه در محل حادثه حاضر شده بود در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه اظهار کرد: در پی وقوع این حادثه تاکنون هشت مصدوم از زیر آوار بیرون آورده شدند که یکی از آنان با بالگرد به بیمارستان آیت الله طالقانی شهر کرمانشاه اعزام شد و همچنین ۴ تن در بیمارستان قدس پاوه بستری و ۳ مصدوم دیگر در مرکز بهداشتی شهر نوسود به صورت سرپایی تحت درمان قرار گرفتند.

به گفته وی متاسفانه تا این لحظه ۲ تن جان خود را از دست داده اند.

شهبازی افزود: بلافاصله با حضور نیروهای ستاد بحران، نیروهای امدادی و کمک‌های مردمی ساکنان ساختمان از زیر آوار بیرون کشیده شدند و ۳ مصدوم دیگر در مرکز بهداشتی شهر نوسود به صورت سرپایی تحت درمان قرار گرفتند.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری کرمانشاه گفت: تیم‌های تخصصی این جمعیت به همراه بالگرد برای کمک به حادثه‌دیدگان انفجار منزل مسکونی در شهر مرزی نوسود شهرستان پاوه اعزام شدند.

وی از حضور یک تیم آنست (سگ های زنده یاب) و ۲ تیم تخصصی جستجو در محل حادثه خبر داد و ابراز کرد: تمام اقدامات لازم برای آواربرداری سریع، نجات حادثه دیدگان، درمان مجروحان و سایر نیازها در حال انجام است.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار