کد خبر: ۱۰۴۸۳۰۰
تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۹:۵۳ 01 June 2022
امینی شهردار اهواز به همراه برخی معاونین خود در جمع کارگران زحمتکش شهرداری منطقه چهار حضور و با آنان به گفتگو پرداخت.

به گزارش اداره ارتباطات شهرداری منطقه چهار اهواز، صبح امروز امینی شهردار کلانشهر اهواز به همراه برخی معاونین خود در جمع کارگران زحمتکش شهرداری منطقه چهار حضور و با آنان به گفتگو پرداخت.

بر پایه این گزارش در این دیدار صمیمی که به همراه بیت سیاح سرپرست شهرداری منطقه چهار اهواز صورت گرفت، امینی شهردار اهواز این دیدار را فرصت مناسبی برای بیان دقیق نیاز ها و مشکلات این قشر زحمتکش دانست و گفت: کارگران شهرداری همواره از زحمتکش ترین و پرتلاش ترین قشر جامعه می باشند که همواره با وجود سختی و دشواری کار در راستای ارائه خدمات به شهروندان عزیز تلاش می کنند.

وی تاکید کرد: حضور ما در جمع شما کارگران زحمتکش به این معنی است ک در سایر مواقع به فکر مشکلات شما عزیزان هستیم تا همراه و پیگیر چگونگی برآورده شدن خواسته ها و حقوق کارگران زحمتکش باشیم.

وی وعده داد پرداخت حقوق معوق کارگران زحمتکش پیگیری خواهد شد.

برچسب ها: شهرداری اهواز
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
شاهرخ خادم
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۱۷ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۲
با سلام خدمت جناب شهردار
احتراما به عرض میرساند که شهرداری منطقه چهار عمل کرد بسیار ضعیفی دارد و با توجه به مکاتبه مبنی بر زمین گذر کنار آپارتمان ما که لطمه شدیدی وارد کرده و باعث نشس آپارتمان چهار طبقه نیز شده هیچ اهمیتی نمی‌دهند آدرس گلستان بوستان خیابان جانبازان روبروی خیابان آرش سه کنار دبیرستان طلایه داران درخشان اهواز مجتمع گلها و در حال مجبور به شکایت به قوه قضاییه می‌باشیم با تشکر
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار