نماینده ولی فقیه در لرستان با صدور پیامی درگذشت تعدادی از هموطنان حادثه ریزش ساختمان متروپل آبادان را تسلیت گفت و تاکید کرد: مقصران این حادثه باید فوری و مقتدرانه مجازات شوند.
کد خبر: ۱۰۴۷۶۵۰
تاریخ انتشار: ۰۸ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۷:۵۲ 29 May 2022

به گزارش روز یکشنبه تابناک از دفتر امام جمعه خرم آباد، حجت الاسلام والمسلمین سید احمدرضا شاهرخی در این پیام تسلیت اظهار داشته است: حادثه دلخراش ریزش ساختمان متروپل در آبادان که موجب جان باختن عده‌ای از هم میهنان عزیز و مصدوم شدن گروهی دیگر شد، موجب تاسف و تأثر عمیق شد.

در این پیام آمده است:مردم شریف استان لرستان همانند آحاد مردم شریف ایران خود را داغدار این حادثه ناگوار می‌دانند و همدرد و شریک غم خانواده‌های ضایعه دیده است.

امام جمعه خرم آباد تاکید کرده است: لازم است نهادهای نظارتی، قضایی علت وقوع این حادثه غم بار را به طور دقیق بررسی نمایند و کسانی که اصول فنی، مهندسی و ایمنی را رعایت نکرده اند مجازات را در مورد آنان مقتدرانه و فوری اجرا نمایند و در یک برنامه میان مدت و بلند مدت با بررسی وضعیت ساختمان‌های مشابه و تصمیم گیری در مورد آن‌ها مانع حوادث مشابه در آینده شوند.

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی تصریح کرده است: اینجانب از طرف مردم ولایتمدار استان لرستان به آحاد مردم غیور آبادان به ویژه خانواده‌های مصیبت زده تسلیت عرض نموده و از خداوند متعال برای بازماندگان صبر و شکیبایی، برای جان باختگان رحمت و مغفرت واسعه الهی و همچنین برای مجروحان و مصدومان این حادثه عافیت و سلامتی مسئلت می‌نمایم.

به گزارش ایرنا، روز دوم خرداد ماه بخش‌هایی از ساختمان ۱۱ طبقه متروپل در آبادان ریزش کرد و بر اساس اعلام معاون استاندار و فرماندار ویژه آبادان آمار جانباختگان این حادثه به ۲۹ نفر رسیده است.

عملیات جست و جو برای یافتن افراد احتمالی گرفتار در زیر آوار و نیز آواربرداری با حساسیت و شتاب ادامه دارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار