تابناک هفته
بسته ویژه خبری تابناک خوزستان با عنوان "تابناک هفته" در آخرین روز هر هفته به بازخوانی اخبار منتشر شده توسط تحریریه خواهد پرداخت.
کد خبر: ۱۰۴۴۳۵
تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۳۹۴ - ۱۵:۲۱ 02 October 2015


نمایش پیک نیک در میدان جنگ دوباره روی صحنه رفت

نمایش پیک نیک در میدان جنگ به کارگردانی ندا عزیزیه از دوم تا هفدهم مهرماه در تالار مهتاب اهواز-کتابخانه مرکزی پارک ساحلی دولت اهواز- اجرا می شود.

این نمایش که ساعت 19 هر روز اجرا می شود، کاری از گروه هنری "خانه به دوش ها" با تهیه کنندگی متین حقیقت زاده است.

علی آشوردن، ابراهیم آشوردن، رعنا فرموسوی، علیرضا پریشانی، سینا سوری، میلاد ایجاد و ندا کلانتری بازیگران این نمایش هستند.

همچنین شبنم بال افکن و سجاد سلیمانی به ترتیب منشی و طراح صحنه این نمایش هستند. (جزئیات بیشتر)


افزایش تعداد جان باختگان خوزستانی حادثه منا

ناصر حویزاوی مدیرکل حج و زیارت استان خوزستان گفت: با پیگیری های ما پس از اعلام رسمی آمار کشته شدگان ایرانی حادثه منا توسط سازمان حج و زیارت، متاسفانه تمامی 4 مفقود خوزستانی این حادثه کشته شده اند.

حویزاوی افزود: یکی از کشته شدگان خوزستانی مقیم خارج از کشور بوده است و باتوجه به آمار قبلی، 7 خوزستانی در این حادثه قربانی شده اند. (جزئیات بیشتر)


پرونده جاده مرگ هنوز به هیات دولت نرسیده است

هر از گاهی خبرهای تلخی از وقوع حوادث رانندگی در این محور به گوش می رسد از حادثه دلخراش واژگونی اتوبوس حامل دانش آموزان دختر کاروان راهیان نور در سال 91 که منجر به کشته شدن و زخمی شدن 44 دانش آموز بی گناه، شد تا آتش گرفتن اتوبوس مسافربری در مسیر اهواز به باغملک که باعث زنده در آتش سوختن مسافران آن شد و صدها حادثه تلخ دیگر، تنها گوشه ای از امار مرگبار این محور است.

و حالا مدیرکل راه و شهرسازی استان خوزستان در خصوص ارائه بسته آزادراه به دولت می گوید: مطالعات این طرح هنوز در دست مطالعه توسط دو مشاور است و پس از تکمیل، پیش بینی می شود تا پایان سال به هیات وزیران ارائه شود. (جزئیات بیشتر)


هوای خوزستان تا آخر هفته شرجی است

کوروش بهادری مدیر کل هواشناسی استان خوزستان گفت: امروز و هفته آینده به دلیل حضور جریانات گرم و مرطوب جنوبی انتظار افزایش رطوبت و پدیده شرجی را در نواحی جنوبی استان و شهرهای ساحلی با شدّت و ضعف تا اواخر هفته انتظار داریم..

بهادری در رابطه با پدیده گرد و غبار گفت: احتمال وقوع این پدیده به دلیل وجود رطوبت موجود در هوا کم است بااین حال به دلیل وجود کانون های سرخ منابع گردوغبار که در همه استان وجود دارد اگر تندبادی اتفاق افتاد احتمال وقوع گردوغبار نیز وجود دارد. (جزئیات بیشتر)


وعده های تحقق نیافته مدیرکل فرودگاه های استان خوزستان

طی دوسال گذشته بارها خبر توسعه و تکمیل ترمینال های خارجی و داخلی فرودگاه اهواز را در رسانه های مختلف خوانده و شنیده ایم. با وجود وعده های مکرر مسئولان برای بهره برداری از این طرحها، متاسفانه روند اجرای این پروژه ها با کندی پیش رفته و هنوز وعده ها محقق نشده است.

از طرفی وعده های چندباره مدیرکل فرودگاههای خوزستان، این مطالبه و توقع بحق را در میان مردم استان ایجاد نموده که اقدامات عاجل و جدی در این زمینه صورت بگیرد و بگفته معاون عمرانی استاندار، شاهد عزم جدی مسئولان فرودگاه اهواز در این خصوص باشیم. (جزئیات بیشتر)


خواسته ملت ایران کوتاهی دست رژیم سفاک آل سعود از حرمیتن شرفین است

حجت الاسلام حاجتی با انتقادات از بی کفایتی سعودی ها افزود: پرونده رژیم آل‌سعود هنوز در حمله به مردم یمن و دخالت و تجاوزات شان به سوریه مفتوح است. این خبیثان، معنای اسلام را نمی دانند و دغدغه بیت​ الله الحرام را هم ندارند و این امر از رفتار آن​ها مشهود است. آل سعود برای استکبار جهانی نوکری بیش نیست.

خطیب جمعه اهواز تاکید کرد: امروز دغدغه این رژیم بی ​کفایت که توانایی میزبانی حجاج عزیز بیت​ الله الحرام را ندارد، تشکیل حکومت ​های شیعه عراق و یمن در شمال و جنوب این کشور است. (جزئیات بیشتر)


منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار