تابناک-نماینده مردم هرمزگان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه تمام تلاش مسئولین معطوف به پرداخت حقوق به موقع کارگران شهرداری است گفت: باید تلاش کنیم تا با خرد جمعی مشکلات بندرعباس را مرتفع کنیم.
کد خبر: ۱۰۴۲۳۵۴
تاریخ انتشار: ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۹:۳۳ 30 April 2022

به گزارش تابناک هرمزگان حمد مرادی نماینده مردم هرمزگان در مجلس شورای اسلامی در مراسم تجلیل از کارگران شهرداری بندرعباس اظهارداشت: همه ما شاهد زحمات شبانه‌روزی کارگران تنظیف و فضای سبز شهرداری بندرعباس هستیم و از این بابت از کارگران تشکر می‌کنیم و قدردان زحمات بی‌چون و چرای آن‌ها هستیم.

وی افزود: پرداخت حق و حقوق کارگران شهرداری بندرعباس مورد تاکید است و سعی و تلاش ما بر این است که از آن دفاع می‌کنیم و از شهردار محترم می‌خواهیم که سعی خود را افزایش دهند که حقوق شما به روز و تمام و کمال پرداخت شود.
مردای بیان‌کرد: طبق فرمایش نبی مکرم اسلام حقوق کارگران باید قبل از خشک شدن عرق پیشانی‌اش پرداخت شود و از این بابت نیاز است تلاش‌ها بیشتر شود و ما مسئولین خود را جای کارگران بگذاریم اما این اطمینان را می‌دهم که تلاش همه مسئولین از شهرداری و شورا تا استانداری و ... معطوف بر این است که حق و حقوق کارگران پرداخت شود.

وی خاطرنشان کرد: خواهش من محضر شما عزیزان این است که با یک خرد جمعی و یک منطق و چهارچوب قانونی تمام مشکلات شهر بندرعباس را با کمک کردن به شهردار و مجموعه شهرداری مرتفع و مدیریت کنیم.
انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار