حیف است شما تنها نام ریاست را ید ک بکشید و این چنین ناتوانی شما خرج روی دست نظام بگذارد و مردم را دل سرد کند به راستی اگر توان اداره امور را ندارید؛ اول استغفار بعد استعفا کنید .
کد خبر: ۱۰۴۲۰۱۲
تاریخ انتشار: ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۰۱:۲۹ 29 April 2022

تابناک ایلام – مجتبی کاور :: روزگذشته فیلمی بسیار متاثر کننده از وضعیت نامناسب اطراف کشتار گاه دام شهرداری دهلران منتشر شد

به دنبال آن شاهد واکنش رسانه ها ، فعالین فضای مجازی و شهروندان بودیم و صبح امروز با ورود قاطع دادستان دهلران و معاون دادسر و فراخوان مدیران مرتبط برای برسی وضعیت اسفناک اطراف کشتارگاه برسی مو ضوع در دستور کار قرار گرفت .

متاسفانه توجیح و لاپوشانی برخی از مدیران در محل کشتار گاه بسیار مشمئزکننده بود و به دنبال رهایی از مهلکه بود تا فردا بعد از تعطیلات وظیفه ذاتی خود را با گرفتن چندین قطعه عکس تبلیغاتی و صورت جلسه سر و ته کاری رو به هم آوردند ؛ ولی داریت و پیگیری و شجاعت دادستان این اجازه را به آنها نداد تا بخواهند سلامت عمومی مردم را همچون گذشته ماست مالی کنند .


متاسفانه در لابلای صحبت برخی مسئولان که اداره امور را بر عهده گرفته اند چیزی جز غبطه به حال شهر و شهروندان چیز از دستم بر نمی آمد که اداره امور شهر در دست چه کسانی است !


اینکه یک مقام مسئول به جای بهسازی ، تعمیر این کشتار گاه خطاب به دادستان شهر که مدعی العموم است عنوان کند دستور پلمب را صادر کنید تا ما هم راحت شویم چیزی جزناتوانی آن مدیر که از بیت المال حقوق اضافه کارو رفاهیات دریافت می کند نیست !


به راستی مگر قانون شرح وظایف همه دستگاه های و مسئولان را مشخص نکرده است چرا تا به امروز کشتار گاه دهلران و قبل از دستور دادستان محترم مسئولان مرتبط از آن بازدید نداشه اند و اگر هم داشته اند چرا برابر قانون از اختیارات قانونی خود استفاده نکرده اند ؟ مگر نه شما در مقابل مردم و سلامت عمومی مسئول هستید به راستی با گرفتن چندین فقطعه عکس و انتشارو جولان در فضای مجازی شما به وظیفه ذاتی خود عمل کرده اید ؟


حضرات مسئول ! اگر قرار باشد به خاطر ضعف و ناتوانی شما دادستان محترم از اختیارات قانونی خود استفاده کند قطعا باید کمتر از یک ماه دیگر اکثر شهر باید پلمب شود پس لطفا در گفتار خود به عنوان مدیر به جای فرار از بار مسئولیت به وظیفه ذاتی خود عمل کنید تا شاهد توسعه و آبادانی شهر باشیم تا پلمپ !


آقایان مسئول ! حیف است شما تنها نام ریاست را ید ک بکشید و این چنین ناتوانی شما خرج روی دست نظام بگذارد و مردم را دل سرد کند به راستی اگر توان اداره امور را ندارید؛ اول استغفار بعد استعفا کنید .

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار