معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری کرمانشاه در گفتگو با تابناک:
معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری کرمانشاه گفت: در سال جاری با توجه به شعار تولید، دانش بنیان و اشتغال آفرین، تلاش خواهیم کرد در جهت افزیش و توسعه کمی و کیفی شرکت‌های دانش بنیان در سطح استان کرمانشاه گام برداریم.
کد خبر: ۱۰۴۱۴۱۰
تاریخ انتشار: ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۰:۲۱ 26 April 2022

بهزاد باباخانی در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه اظهار کرد: پیرو نامگذاری سال به نام تولید، دانش بنیان و اشتغال آفرین توسط مقام معظم رهبری، بلافاصله با تاکیداتی که استاندار کرمانشاه در این راستا داشتند موضوع در دستور کار حوزه اقتصادی استان قرار گرفت.

وی افزود: جلسه هم اندیشی با حضور استاندار و تمام ذی نفعان حوزه دانش بنیان در استان شکل گرفت و در این جلسه تصمیمات خوبی اتخاذ شد، همچنین ستادی به نام ستاد هماهنگی و عملیاتی توسعه اقتصاد دانش بنیان استان با ریاست استاندار و دبیری پارک علم و فناوری تشکیل خواهد شد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری کرمانشاه ادامه داد: در این ستاد تمام ذی نفعان از جمله دانشگاه‌های مختلف، شرکت‌های دانش بنیان، فعالین بخش خصوصی حضور دارند و سعی می‌کنیم در این ستاد اکوسیستم دانش بنیان استان را دور هم جمع کنیم و بتوانیم از این ظرفیت برای توسعه کمی و کیفی واحد‌های دانش بنیان در سطح استان بهره‌مند شویم.

باباخانی تاکید کرد: در حال حاضر ۶۲ واحد دانش بنیان در سطح استان وجود دارد که از این حیث رتبه اول غرب کشور را داریم و هدف نهایی هم دو برابر کردن شرکت‌های دانش بنیان و توسعه کمی و کیفی آن‌ها خواهد بود که در جلسات ستاد پیگیری خواهد شد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار