مدیرکل تعزیرات حکومتی همدان از ورود 6 هزار و 259 فقره پرونده در 6 ماهه نخست امسال به تعزیرات حکومتی همدان خبر داد.
کد خبر: ۱۰۴۰۸۹
تاریخ انتشار: ۱۱ مهر ۱۳۹۴ - ۰۸:۵۲ 03 October 2015
مدیرکل تعزیرات حکومتی همدان از ورود 6 هزار و 259 فقره پرونده در 6 ماهه نخست امسال به تعزیرات حکومتی همدان خبر داد.

به گزارش فارس؛علیرضا حسن‌پور از ورود بیش از 6 هزار و 259 فقره پرونده و محکومیت بالای 62 میلیارد ریالی متخلفان در 6 ماهه نخست سال به تعزیرات حکومتی همدان خبر داد.

وی اظهار کرد:تعداد پرونده‌های وارده به این اداره شامل کالا و خدمات، بهداشتی، قاچاق کالا و ارز و... بوده است.

مدیرکل تعزیرات حکومتی همدانبا اشاره به سیاست‌های سازمان در راستای حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان گفت: امسال 5 هزار و 912فقره پرونده مربوط به تخلفات کالا و خدمات با محکومیت بیش از 14 میلیارد ریال به تعزیرات حکومتی همدان وارد شده است.

وی با اشاره به ورود 39 فقره پرونده مربوط به تخلفات حوزه بهداشت به تعزیرات حکومتی افزود: محکومیت این پرونده‌ها بیش از 60 میلیون ریال بوده است.

حسن‌پور با اشاره به تعداد 309 فقره مربوط به قاچاق کالا و ارز، خاطرنشان کرد: محکومیت آن بیش از 48 میلیارد و 524 میلیون ریال گزارش شده است.

وی با بیان اینکه صد درصد به پرونده‌ها رسیدگی شده است، گفت: این اقدامات با تلاش مأموران تعزیرات حکومتی و روسای شعب انجام شده است.

مدیرکل تعزیرات حکومتی همداناز افزایش هشت درصدی پرونده‌های وارده به تعزیرات حکومتی در مقایسه با 6 ماهه نخست سال گذشته خبر داد و افزود: ارزش ریالی تخلفات نیز 115 درصد افزایش داشته است.

وی در پایان گفت: سامانه پیامکی 30009651 و پایگاه دائمی تعزیرات حکومتی واقع در اتاق اصناف همدان آماده دریافت شکایات مردم است.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار