کد خبر: ۱۰۳۹۷۴۵
تاریخ انتشار: ۲۷ فروردين ۱۴۰۱ - ۲۰:۴۶ 16 April 2022

به گزارش تابناک گیلان؛ دکتر اسدالله عباسی در حاشیه بازدید از سواحل رودسر با اشاره به آزادسازی سواحل قبل از آغاز سال جدید گفت: بر اساس دستور رئیس جمهور و وزیر کشور طرح سالم سازی ساحل و ساماندهی سواحل در دستور مسئولان استان قرار گرفت.
وی با بیان اینکه فرمانداران موظف به تشکیل قرارگاه هستند افزود: فرمانداران باید با همکاری شهرداران، بخشداران و دهیاران کار ساحل ساماندهی را انجام دهند.
دکتر اسدالله عباسی مشارکت بخش خصوصی را در ساماندهی سواحل موثر دانست و گفت: شهرداری‌ها هم می‌توانند بازارچه‌هایی در ساحل با  امکانات بهداشتی ایجاد کنند.
استاندار گیلان همچنین در نماز جمعه این هفته رودسر حاضر شد.
اسدالله عباسی در جمع نمازگزاران جمعه رودسری با اشاره به دستاورد‌های سفر رییس جمهور به گیلان و اختصاص ۱۸ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان اعتبار به استان افزود: این مقدار اعتبار در ۴۳ سال انقلاب اسلامی سابقه نداشته وهمه برای رفع مشکلات مردم در نظر گرفته شده است.
وی همچنین از اختصاص۳۰۰ میلیارد تومان به طرح سد پلرود و ۳۸ میلیارد تومان اعتبار برای تصفیه خانه طولات خبر داد و گفت: برای تکمیل تصفیه خانه با توجه به اعتباراتی که تخصیص یافته مشکلی وجود ندارد بنابراین تاخیر در روند ساخت این طرح‌ها قابل قبول نیست.
استاندار گیلان از تخصیص هزار و ۸۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای رفع مشکلات آب آشامیدنی خبر داد و گفت: سد سفید رود امسال ۳۰۰ تا ۴۰۰ میلیون متر مکعب کاهش آب دارد که بنا شد برای مدیریت آب قرارگاه مرکزی در شهرستان‌ها ایجاد شود.
بازدید از عملیات ساخت تصفیه خانه طولات بخش رحیم آباد، دیدار با خانواده شهید حسینعلی امیری گوائی در رحیم آباد و دیدار با خانواده شهید ابوالفضل بابیزان در واجارگاه از دیگر برنامه‌های سفر امروز استاندار به شهرستان رودسر بود

 

 

 

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار