جهان پهلوان عسگری محمدیان اعتقاد دارد که پلیس فتا استان مازندران یک مجموعه فنی و توانمند، با داشتن نیروهای جوان و متخصص که با کسب رتبه برتر در پویش کودکان سایبری در کشور خوش درخشید، کارنامه قابل قبولی را در سال گذشته به خود اختصاص داد.
کد خبر: ۱۰۳۹۲۸۸
تاریخ انتشار: ۲۵ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۳ 14 April 2022

به گزارش تابناک مازندران، قهرمان کشتی المپیک و جهان،جهان پهلوان عسگری محمدیان از پلیس فتا استان مازندران تقدیر کرد .

بر اساس این گزارش از پایگاه اطلاع رسانی پلیس فتا : دیدار روسای هیات کشتی،بوکس و سوارکاری استان با رئیس پلیس فتا استان مازندران

آسیب‌های اجتماعی جدیدی به دنبال استفاده از فضاهای مجازی در جامعه بروز کرده است که میزان سواد رسانه‌ای کاربران، در کاهش و یا افزایش آن تأثیر دارد؛با توجه به گستردگی استفاده روزافزون مردم از این رسانه تعاملی و از سویی افزایش آسیب‌های اجتماعی نوپدید فضای مجازی، سواد رسانه‌ای می‌تواند نقش مؤثری در کاهش این نوع آسیب‌ها داشته باشد.
جهان پهلوان عسگری محمدیان : پلیس فتا استان مازندران یک مجموعه فنی و توانمند، با داشتن نیروهای جوان و متخصص که با کسب رتبه برتر در پویش کودکان سایبری در کشور خوش درخشید، کارنامه قابل قبولی را در سال گذشته به خود اختصاص داد.
در این نشست مقرر شد در راستای پیشگیری از آسیب‌ها وتهدیدات فضای مجازی و ارتقاء سطح سواد رسانه‌ای، آموزشهای همگانی،برنامه‌های گوناگونی درجهت آگاهسازی جامعه هدف (ورزشکاران،مربیان و خانواده ها) در نظر گرفته شده است.
در پایان،از عملکرد کارکنان پلیس فتا استان در سال گذشته،به جهت جلب رضایت شهروندان با اقدام به موقع در مقابله با جرائم سایبری و آگاهسازی شهروندان تقدیر به عمل آمد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار