تیم فوتبال نساجی در مرحله حذفی فوتبال هفته آینده به مصاف تیم فوتبال استقلال می‌رود. با توجه به دوتساوی این تیم مقابل استقلال کاپیتان نساجی اعتقاد دارد از سد استقلال عبور می کنند
کد خبر: ۱۰۳۷۶۷۴
تاریخ انتشار: ۱۷ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۳:۵۲ 06 April 2022

به گزارش تابناک مازندران ، شیری کاپیتان تیم فوتبال نساجی مازندران مدعی شد، شاگردان ساکت الهامی پتانسیل و توانایی برتری مقابل استقلال در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی را دارند.
حامد شیری درباره شرایط تیمش بعد از شکست برابر فولاد گفت: به هر حال یک طرف فوتبال باخت است و ما در روزی که چند بازیکن‌مان را در اختیار نداشتیم، مقابل فولاد که انگیزه زیادی داشت، شکست خوردیم. البته گل اول فولاد آفساید بود و کمک داور در آن صحنه خوب عمل نکرد، در ادامه هم تلاش ما نتیجه نداد و متأسفانه بازی را واگذار کردیم. حالا هم خودمان را آماده بازی با استقلال در جام حذفی می‌کنیم.

هافبک تیم فوتبال نساجی مازندران در مورد شایعه قهر و استعفای ساکت الهامی خاطر نشان کرد: برخی مواقع اخبارها به صورت درستی در رسانه‌ها منعکس نمی‌شود. به هر حال سرمربی تیم از باشگاه یا بازیکنان توقعاتی دارد و ممکن است ناراحتی‌هایی ایجاد شود، ولی آقای الهامی هیچ وقت استعفا نداده است و دیدید که در تمرین نساجی هم حاضر شد.

وی راجع به بازی تیمش برابر استقلال در جام حذفی هم اظهار داشت: طبیعتاً استقلال و پرسپولیس در این جام شانس بیشتری برای قهرمانی دارند، ولی تیم‌های دیگر هم می‌خواهند شانس‌شان را امتحان کنند. ما هم تیم خوبی داریم و می‌خواهیم از این فرصت نهایت استفاده را ببریم. ما در لیگ برتر دو بازی خوب برابر استقلال انجام دادیم و این به ما انگیزه می‌دهد که در جام حذفی هم نمایش خوبی مقابل استقلالی‌ها داشته باشیم. نساجی پتانسیل شکست دادن استقلال را دارد و امیدوارم در پایان این بازی تیمی که خوشحال است، نساجی باشد

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار