مسوول کمیته فوتبال ساحلی البرز گفت: تیم فوتبال ساحلی این استان پس از سال ها توقف فعالیت خود را از سر گرفت و در رقابت های پیش روی کشور که از اردیبهشت ماه امسال شروع می شود شرکت خواهد کرد.
کد خبر: ۱۰۳۷۴۶۴
تاریخ انتشار: ۱۶ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۶ 05 April 2022

به گزارش «تابناک البرز» شهرام دانه کار گفت: با اهتمام هیات، باشگاه مقاومت و مسوولان ورزشی و شورای شهر شهرستان چهار باغ با توجه به ظرفیتی که در این رشته ورزشی در استان وجود دارد بار دیگر فوتبال ساحلی در البرز احیا و فعالیت خود را از سر گرفت.

وی با اشاره به اینکه با وجود متوقف شدن فوتبال ساحلی در البرز به مدت ۱۰ سال هنوز این استان را به نام این رشته ورزشی می شناسند اظهار داشت: هم اکنون مرحله تست گیری از بازیکنان بومی استان آغاز که طی روزهای آینده این مرحله نیز به پایان خواهد رسید و تیم بسته می شود.

دانه کار گفت: رقابت ها از اردیبهشت ماه آغاز که هدف ما این است که بتوانیم در لیگ مناطق یک کشور بهترین نتایج را کسب و به لیگ دسته یک و به دنبال آن به لیگ برتر فوتبال ساحلی کشور صعود کنیم.

وی ادامه داد: البرز از گذشته حرف های زیادی در رشته فوتبال ساحلی برای گفتن داشته و امروز نیز این امیدواری وجود دارد که با یک همت جمعی بتوان بار دیگر به عنوان یک رقیب جدی در رقابت ها حاضر شویم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار