کد خبر: ۱۰۳۷۰۹۵
تاریخ انتشار: ۱۴ فروردين ۱۴۰۱ - ۲۲:۳۶ 03 April 2022

دکتر عباسی : فقرای بی خانمان تا یک هفته شناسایی و نهایت تا یکماه دیگر مورد حمایت قرار گیرند.

استاندار نهادهای حمایتی گیلان را مکلف کرد ظرف مدت یک هفته تمامی فقرای بی خانمان را شناسایی و به کمک فرمانداری ها و شهرداری ها ساماندهی کنند. به گزارش پایگاه خبری تحلیلی پیک قلم ؛ دکتر اسدالله عباسی امروز در نشست ویدئو کنفرانسی رفع فقر مطلق در کشور که به ریاست دکتر احمد وحیدی، وزیر […]

بزرگنمایی تصویر

 




استاندار نهادهای حمایتی گیلان را مکلف کرد ظرف مدت یک هفته تمامی فقرای بی خانمان را شناسایی و به کمک فرمانداری ها و شهرداری ها ساماندهی کنند.

به گزارش تابناک ؛ دکتر اسدالله عباسی در نشست ویدئو کنفرانسی رفع فقر مطلق در کشور که به ریاست دکتر احمد وحیدی، وزیر کشور و حجت الله عبدالملکی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و با حضور استانداران سراسر کشور برگزار شد، گفت: نهادهای حمایتی گیلان یک هفته فرصت دارند، با همکاری فرمانداری ها و شهرداری ها تمامی فقرای بی خانمان را در سراسر استان شناسایی کنند تا زمینه ی ساماندهی و حمایت از فقرای مطلق حداکثر تا یک ماه آینده فراهم شود.

استاندار گیلان همچنین بر لزوم مهارت افزایی و توانمند سازی افراد تحت پوشش نهادهای حمایتی استان مانند مستمری بگیران کمیته ی امداد و بهزیستی تاکید کرد و افزود: استقلال مالی خانوارهای تحت پوشش فعلی زمینه ی حمایت از اقشار نیازمندی را که در فقر مطلق بسر می برند فراهم خواهد ساخت.

نماینده ی عالی دولت در گیلان همچنین با اشاره به آغاز ضیافت الهی، بر ضرورت بهره گیری بهینه از ظرفیت سازمانهای مردم نهاد و خیران نیکوکار استان برای ساماندهی و  حمایت از فقرای بی خانمان تاکید کرد و افزود:  ماه مبارک رمضان فرصتی ست تا در بستر همدلی و نوعدوستی بتوان حمایتهای لازم را از افراد بی خانمانی که در فقر مطلق بسر می برند ، به عمل آورد.

وی همچنین از فرمانداران، بخشداران ، شهرداری ها و حتی دهیاران خواست برای ساماندهی افراد بی خانمان و خانوارهایی که در فقر مطلق به سر می برند، با نهادهای حمایتی مثل کمیته ی امداد و بهزیستی همکاری کنند.

اضافه می کنم در حال حاضر ۱۲۶ هزار و ۴۱ خانوار تحت پوشش کمیته ی امداد امام خمینی گیلان هستند. و آمار دقیقی هم در خصوص فقرای بی خانمانی که در بستر فقر مطلق و بدون سرپناه در جامعه سرگردانند ، در دست نیست…؟

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار