تابناک-معاون هماهنگ کننده سپاه امام سجاد (ع) استان هرمزگان گفت: راهیان نور طبق فرمایش رهبر معظم انقلاب یک فن آوری است که می تواند در دنیای امروز برای همه ی نیاز های جامعه پاسخ داشته باشد.
کد خبر: ۱۰۳۵۸۷۰
تاریخ انتشار: ۰۶ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۳:۱۹ 26 March 2022

به گزارش تابناک هرمزگان، سرهنگ پاسدارحسن صنعتکاران، معاون هماهنگ کننده سپاه امام سجاد (ع) استان هرمزگان گفت: در مکتب راهیان نور همبستگی و یکی شدن 8 ساله ی امام و امت برای ما یادآوری می شود و در این مکتب بوده که عنصر مقاومت ما را در مقابل دشمنان پیروز خواهد کرد و ایستادن روی پای خود و تکیه نکردن به دشمن و بیگانه را به ما می آموزد.
وی بیان داشت: راهیان نور زبان روایت و تبیین هشت ساله حماسه و ایثارگری و عزت و استقلال ملت بزرگ اسلامی است.
معاون هماهنگ کننده سپاه امام سجاد (ع) استان هرمزگان اظهارداشت: حاصل آن رشادت ها و جانفشانی ها اقتدار امروز ایران اسلامی و کرنش و سرخم کردن نظام استکبار در مقابل این ملت است که باید به خوبی به نسل فعلی روایت کرد و تبیین کرد تا قهرمانان گذشته و فعلی خود را بشناسد و به عنوان یک میراث گرانبها همچون آیینه در مقابل خود قرار دهد و راه های باقی مانده از مسیر انقلاب را با صلابت بپیماید.
صنعتکاران یادآورشد: سپاه امام سجاد (ع) هرمزگان هم این افتخار را دارد که از بهمن ماه به نیابت از شهدا و ایثارگران، جانبازان و آزادگان میزبان آحاد مردم در 2 بخش خوزستان و خلیج فارس باشد.
وی ابرازداشت: تاکنون در راهیان نور مناطق عملیاتی خوزستان نزدیک به یکهزار و 500 زائر در کاروان‌های مختلف در مناطق عملیاتی شهدای شرق کارون، اروندکنار، شلمچه، هویزه و دهلاویه زیارت کرده اند و تا نیمه ی اول فروردین هم ادامه دارد.
معاون هماهنگ کننده سپاه امام سجاد (ع) استان هرمزگان ادامه داد: در راهیان نور خلیج فارس هم با همکاری مشترک سپاه امام سجاد (ع) و نیروی دریایی سپاه از 29 فروردین تا پایان تعطیلات نوروز بیش از 4 هزار نفر از مناطق عملیاتی بازدید می کنند و روایان رشادت ها و دلاورمردی های رزمندگان سپاه اسلام را روایت خواهند کرد.
وی گفت: در این عملیات راهیان نور جمع بسیاری از خادمیهن شهدا و راویان و روحانیان و عوامل اجرایی نسبت به خدمت رسانی به زائران اقدام خواهند کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار