مدیرعامل هلال احمر همدان از همکاری بیش از 200 مدرسه راهنمایی در سطح استان با هلال احمر در اجرای طرح دادرس خبر داد.
کد خبر: ۱۰۳۴۸۳
تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۱ 02 October 2015
مدیرعامل هلال احمر همدان از همکاری بیش از 200 مدرسه راهنمایی در سطح استان با هلال احمر در اجرای طرح دادرس خبر داد.

به گزارش فارس، بهروز کارخانه‎ای در مراسم اختتامیه المپیاد استانی طرح «دانش‌آموزان آماده در روزهای سخت» از ارائه آموزش‌های طبقه‌بندی شده به اقشار مختلف مردم به عنوان یکی از وظایف ارزشمند هلال احمر خبر داد.

وی فراگیری سلسله مهارت‌های امدادی را برای هر فرد ضروری دانست و با اشاره به اینکه نجات یک فرد، نجات جامعه است خاطرنشان کرد: یک فرد آموزش دیده علاوه بر اینکه می‌تواند جان خود را در هنگام وقوع بحران‌ها و حوادث مختلف، از خطر نجات دهد، منجی سایر انسان‌ها نیز خواهد بود.

مدیرعامل هلال احمر استان همدان با اشاره به همکاری بیش از 200 مدرسه راهنمایی در سطح استان با هلال احمر در اجرای طرح دادرس، از لزوم ادامه این آموزش‌ها سخن گفت و افزود: باید در مراحل مداومی در طول سال، آموخته‌های امدادی دانش‌آموزان در طرح دادرس مورد بازآموزی قرار گیرد.

وی از ارتقای سطح آموزش‌های هلال احمر استان همدان به سطوح با کیفیت بالاتر خبر داد و با اعلام رضایت از شیوه اجرای این طرح در مدارس استان خاطرنشان کرد: در مجموع طرح دادرس، یکی از بهترین طرح‌های سازمان جوانان هلال احمر است.

کارخانه‌ای در بخش دیگری از سخنان خود از دانش‌آموزان به عنوان سرمایه‌های آینده کشور یاد کرد و با اشاره به قرار گرفتن در نخستین روزهای شروع سال جدید تحصیلی، از پدیده سرشاخ‌گیری یا قلدری کردن به عنوان یکی از آسیب‌هایی سخن گفت که این روزها در مدارس و میان دانش‌آموزان شاهد آن هستیم.

وی با بیان اینکه در نتیجه این آسیب عده‌ای از دانش‎آموزان قلدرمآبانه رفتار کرده و به صورت گفتاری یا رفتاری سایر همسالان خود را مورد آزار قرار می‌دهند، از اهمیت بررسی این مسئله سخن گفت و از مدیران و معلمان مدارس خواست به ارائه راهکار بپردازند.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار