استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: ۳۰ درصد تلفات رانندگی مربوط به شوتی‌هایی است که اتباع بیگانه را جابه‌جا می‌کنند‌.
کد خبر: ۱۰۳۴۴۷۵
تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۶ 16 March 2022

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد به نقل از فارس ، سید علی احمدزاده در نشست شورای ترافیک گفت : ۳۰ درصد تلفات جاده‌ای استان در سال جاری مربوط به خودروهای شوتی که اقدام به جابه‌جایی اتباع کشور افغانستان کردند است.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: در راستای امنیت محورهای استان در سال آینده حذف نقاط حادثه‌خیز در دستور کار قرار گیرد و دو باند شدن جاده‌ها در دستور کار قرار دارد.

وی با اشاره به اینکه ماده ۲۳ محور باشت_ پل بریم و باغملک اخذ شده گفت: با اختصاص اعتبار به این پروژه شاهد تغییر و تحول در استان خواهیم بود و یک جاده درجه یک احداث می‌شود.

مقام ارشد اجرایی کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به در پیش بودن سال جدید گفت: پیش‌بینی می‌شود حجم مسافرت‌‌ها در ایام نوروز بالا باشد اما با توجه به خطرات که شوتی‌ها ایجاد کردند ایستگاه ایست و بازرسی در محورها خصوصا محور یاسوج_ اصفهان مستقر و جاده‌ها برای شوتی‌ها ناامن شود.

احمدزاده از افزوده شدن ۷۰۰ میلیارد اعتبارات به اعتبارات مصوب سفر رئیس جمهور به استان خبر داد و گفت: از این محل ۱۵ تا ۲۰ میلیارد برای استقرار ایستگاه ایست و بازرسی پرداخت می‌شود لذا نیروی انتظامی اقدام لازم را انجام دهد.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد بر بهسازی حاشیه رودخانه‌ها تاکید کرد و گفت: ۵۰ میلیارد تومان برای بهسازی حاشیه بشار از وزارت نفت پیشنهاد شده است که علاوه بر این مبلغ از اعتبارات محل سفر رئیس‌جمهور رقمی به حاشیه بشار اختصاص داده می‌شود.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: دوربین پایش تصویری از طریق شهرداری‌ها در دستور کار قرار گیرد.

در این نشست عابد محمدی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده از شناسایی ۵۵ نقطه حادثه‌خیز در سال ۹۹ خبر داد و گفت: ۵ مورد از این نقاط حذف شدند.

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۰۳ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۵
مردمو از گرسنگی کشتین شوتی های بدبخت چکار کنن اونا هم مجبورن با جونشون بازی کنن
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار