کد خبر: ۱۰۳۴۱۳۸
تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۸:۵۵ 14 March 2022

سردار "سید محمد صالحی" ضمن تبریک اعیاد سراسر نور و سرور شعبان المعظم به تلاشگران عرصه رسانه و شهروندان عزیز خوزستان، اظهار داشت: به میمنت این روزهای فرخنده که به نام سربازان گمنام امام زمان (عج) نامگذاری شده، جا دارد از زحمات، تلاش‌های شبانه‌روزی و مجاهدت‌های که در راستای تامین امنیت در کشور ایران اسلامی شاهد آن هستیم، تقدیر و تشکر کنم.

توقیف خودروهای رانندگان متخلف در چهارشنبه آخر سال تا پایان نوروز

وی در خصوص تمهیدات پلیس در چهارشنبه آخر سال بیان داشت: همیشه در چهارشنبه آخر سال تمام تلاش نیروی انتظامی بر این بوده که با تعامل، همکاری و هم افزایی با سایر نیروهای امدادی و دستگاه‌های متولی از تعرض، تخریب اموال عمومی، دولتی و خصوصی جلوگیری کند.

فرمانده انتظامی استان خوزستان بیان داشت: با برنامه‌ریزی‌های خوبی که صورت گرفته و همراهی خوب مردم عزیز و فهیم استان خوزستان ان‌شاالله همانند سال‌های گذشته شاهد چهارشنبه‌ی امن، آرام و بدون حادثه باشیم.

وی با اشاره به اینکه برای پیشگیری از حوادث چهارشنبه آخر سال اقدامات پیشگیرانه خوبی صورت گرفته است، عنوان داشت: معاونت اجتماعی و پلیس فتا در حوزه فضای مجازی و در بحث آموزش همگانی اقدامات بسیار خوبی را داشتند که این اقدامات شایسته تقدیر می باشد.

سردار صالحی ادامه داد: دیگر اقدامی که در راستای پیشگیری از حوادث چهارشنبه آخر سال توسط سایر بخش‌ها به ویژه پلیس امنیت اقتصادی صورت گرفته کشف ۱۳۹ هزار و ۴۰۰ عدد انواع مواد محترقه بوده است.

این مقام ارشد انتظامی در استان خوزستان با تأکید بر اینکه با رانندگان متخلف در چهارشنبه آخر سال که موجب سلب آسایش، آرامش و امنیت مردم عزیز می شوند قطعاً خودروهای آنها تا پایان نوروز توقیف خواهند شد، به خانواده‌ها توصیه کرد: مراقبت لازم را از فرزندان خود داشته باشند تا در روزهای پایانی سال حادثه‌ای ناگواری اتفاق نیفتد و شیرینی سال جدید به کام خود و بستگان آن‌ها تلخ نشود.

فرمانده انتظامی استان خوزستان تاکید کرد: پلیس مخالف شادی و سرور شهروندان نیست و همیشه در کنار آنان می‌باشد ولی خواهش ما از مردم این است که اگر جشنی برگزار می‌شود با رعایت حقوق شهروندی باشد چرا که امنیت مردم خط قرمز پلیس است و ما با هنجارشکنان برابر قانون مقابله جدی خواهیم داشت.

وی با بیان اینکه در نوروز ۱۴۰۱ پیش بینی ما این است که با حجم سفرها، حضور بیش از پیش مهمانان نوروزی و کاروان راهیان نور را خواهیم داشت، عنوان کرد: پلیس استان خوزستان آمادگی لازم را برای ارائه خدمات به هموطنان عزیز، مسافران نوروزی و کاروان‌های راهیان نور را دارد.

سردار صالحی افزود: با برنامه‌ریزی‌های خوبی که صورت گرفت

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار