مهدی طالبی:
مدیر ستاد اجرایی فرمان حضرت امام ( ره ) گفت : ۵۷۶ گروه جهادی در استان ثبت نام کرده‌اند و۲۲۰ گروه جهادی در ایام کرونا فعال بودند .
کد خبر: ۱۰۳۳۹۳۷
تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۴۰۰ - ۲۳:۲۲ 13 March 2022

به گزارش تابناک کردستان ، مهدی طالبی رییس ستاد اجرایی فرمان حضرت امام ( ره) در آیین تجلیل از فعالان عرصه احسان و نیکو کاری بیان کرد : ۵۷۶ گروه جهادی در استان ثبت نام کرده‌اند و۲۲۰ گروه جهادی در ایام کرونا فعال بودند و خانواده‌های نیازمند را شناسایی می‌کردند تا به نحو احسن بسته های معیشتی در میان آنها توزیع شود.

مهدی طالبی افزود: کردستان استانی با اراضی مستعد برای کشاورزی است و طرح جهش تولید در زمین‌های دیم را با کمک جهاد کشاورزی در استان اجرا کردیم.

مهدی طالبی ادامه داد: در این طرح ۴۸۰ هزار هکتار زمین استان را تحت پوشش قرار دادیم و طی اجرای این طرح ۷۷ میلیارد تومان به کشاورزان خسارت پرداخت شد.

طالبی اضافه کرد: بیش از ۲۰۰ میلیارد هزینه کود و بذر شده و ۴۱ میلیارد تومان برای تهیه ادوات در اختیار کشاورزان قرار گرفت.

رییس ستاد اجرایی فرمان حضرت امام ( ره) خاطر نشان شد: این طرح در راستای افزایش بهره‌وری است و به صورت پنج ساله اجرا شده و 30 هزار و 700 کشاورز تحت پوشش این طرح در استان قرار دارد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار