همایش روز جهانی گردشگری در حالی با هدف ارائه تجربیات دست اندرکاران و قدردانی از خادمان گردشگری استان در هتل بادله ساری برگزار شد که رکورد ایراد 6 سخنرانی در یک همایش استانی شکسته شد.
کد خبر: ۱۰۳۳۰۷
تاریخ انتشار: ۰۷ مهر ۱۳۹۴ - ۲۳:۵۸ 29 September 2015
به گزارش تابناک مازندران، همایش استانی روز جهانی گردشگری امشب با حضور مدیرکل میراث فرهنگی و گردشگری، فرمانداران و برخی از مسئولان مازندران با هدف قدردانی از خادمان گردشگری در حالی در هتل بادله ساری برگزار شد که بیش از 350 تن از علاقمندان و فعالان حوزه گردشگری حضور داشتند.
نکته جالب در این همایش ثبت رکورد بیش از شش سخنرانی در یک همایش بود به طوری که در لحظات آخر نزدیک به ساعت یازده شب هنوز هم برخی سخنرانی ها موجب خستگی بیش از حد حاضران شده بود.
بعد از سخنرانی نماینده استاندار و مدیر کل میراث فرهنگی و گردشگری چهار سخنرانی اصلی و چند برنامه هنری پی در پی و کمی طولانی، موجب گلایه های درگوشی حاضران شده بود.
پاس کاری مکرر مسئولان بخش خصوصی و دولتی برای رونق گردشگری به نحوی که با اعلام آمادگی مجموعه خود از طرف مقابل درخواست حمایت یا ورود جدی می کردند نیز از نکات جالب این همایش بود و نکته مهم اینکه با وجود متولی اصلی گردشگری استان و مهمترین مجموعه های بخش خصوصی فعال در این حوزه همچنین نماینده استاندار مازندران این سوال در اذهان عمومی باقی می ماند که با حضور و جلسات مکرر این مسئولان چه زمانی باید شاهد رونق اساسی در این صنعت بدون دودکش باشیم.
قدردانی از خادمان حوزه گردشگری مازندران توسط مدیرکل میراث فرهنگی و گردشگری و رئیس کمیسیون گردشگری اتاق بازرگانی همچنین اهدای جوائز به برگزیدگان مسابقه تیتر ویژه اصحاب رسانه پایان بخش این مراسم فرهنگی در یک مناسبت جهانی بود.
انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار