فرمانده سپاه ناحیه بقیه الله (عج) شیراز گفت: نخستین کاروان راهیان نور خواهران از این ناحیه مقاومت بسیج عازم مناطق عملیاتی جنوب کشور شدند.
کد خبر: ۱۰۳۲۷۷۶
تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۳:۵۶ 08 March 2022

تابناک فارس به نقل از تسنیم: سرهنگ مجید علیپور صبح امروز در حاشیه این اردوی معنوی در جمع خبرنگاران با بیان اینکه نخستین کاروان اردوی راهیان نور پس از دو سال وقفه به دلیل بیماری کرونا از امروز برای بازدید از مناطق جنگی اعزام شدند اظهار داشت: امسال شرایط با ظرفیت محدودتر و متفاوت‌تر برگزار شد.

وی با بیان اینکه امروز اعزام بزرگ به‌ صورت متمرکز با هفت دستگاه اتوبوس از ناحیه بقیه‌الله شیراز انجام شد افزود: در اسفندماه امسال و فروردین ماه سال آینده 30 دستکاه خودرو اتوبوس راهی مزار شهدای گمنام هشت سال دفاع مقدس می‌شوند.

 

علیپور ادامه داد: بازدید از یادمان‌های دهلاویه، هویزه، علقمه، موزه دفاع مقدس خرمشهر، اروند کنار و معراج شهدا و شهدای شلمچه در اهواز از جمله برنامه‌های شاخص این رویداد فرهنگی زائران است.

فرمانده سپاه ناحیه بقیه‌الله (عج) شیراز با اشاره به نمایش میدانی در محل اردوگاه در شب برای زائران گفت: امسال استقبال خوبی از این سفر معنوی شد و این امکان برای خانواده‌ها فراهم شده تا بتوانند به صورت خانوادگی در طول ایام نوروز میهمان مناطق عملیاتی باشند.

علیپور تصریح کرد: با برنامه‌ریزی خوبی که با همکاری سپاه فجر استان فارس انجام و با اسقبال پرشور قشر‌های مختلف روبه‌رو شدیم همچنین خانواده‌ها نیز می‌توانند برای اسکان جهت سفر با خودروی شخصی به این مکان در سامانه ملی ره‌نور ثبت‌نام کنند.

برچسب ها: اردو ، راهیان نور
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار