رئیس هیأت اسکیت استان قم گفت: در شهرستان جعفرآباد سرپرست ورزش اسکیت‌سواری را انتخاب کرده‌ایم که به زودی استعداد‌یابی و آموزش برای علاقه‌مندان به این ورزش در این شهرستان دنبال می‌شود و ما تصمیم داریم تیم‌داری، کارگاه‌های آموزشی و باشگاه‌های ورزشی را در نقاط مختلف استان دنبال کنیم.
کد خبر: ۱۰۳۱۵۹۸
تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۶ 02 March 2022

به گزارش تابناک قم، انتخابات رئیس هیئت اسکیت استان با حضور رسول منعم مدیرکل ورزش و جوانان استان، نمایندگان ورزش‌های کارگری، دانشجویی، دانش آموزی و نماینده شهرداری هشتم اسفندماه در اداره‌کل ورزش و جوانان استان قم برگزار شد و با رای اعضای‌جلسه حمید رضا جلیلی به مدت ۴ سال دیگر در سمت رئیس هیئت اسکیت‌ قم ابقا شد.

 

حمید رضا جلیلی در گفت‌و گو با خبرنگار فارس بیان کرد: در دوره چهار سال قبلی که بنده به عنوان رئیس هیئت اسکیت انتخاب شدم در دو سال اول فعالیت‌های گسترده‌ای برای این رشته در قم انجام دادیم اما متاسفانه در سال سوم و چهارم به دلیل شیوع ویروس کرونا بسیاری از برنامه‌های ما به مشکل خورد و نتوانستیم آنها را اجرا کنیم، با همه این مشکلات اجازه ندادیم چراغ هیأت اسکیت در دو سال شیوع کرونا خاموش بماند، بلکه با کمک مربیان‌قمی و کشوری توانستیم پویش مجازی را با موضوع اسکیت‌سواری در خانه برگزار کنیم.

وی افزود: ورزشکاران ما از طریق ویدیو‌های آموزشی این ورزش را در پارک‌های محلی، پارکینگ منازل، حیاط‌ها و حتی داخل خانه انجام دادند و با قاطعیت می‌گویم که هیئت اسکیت قم جز هیئت‌های فعال در دوران کرونا بود.

رئیس هیئت اسکیت استان در رابطه با پیست اسکیت مجموعه‌ورزشی شهید حیدریان گفت: با توجه به اینکه در قم پیست اسکیت رو‌ باز وجود نداشت در سال ۹۸ با همکاری بخش‌خصوصی یک پیست اسکیت بسیار پیشرفته ای را در مجموعه ورزشی حیدریان راه اندازی کردیم که در این دو سال میزبان مسابقات بسیاری بوده است.

جلیلی تصریح کرد: در شهرستان جعفرآباد سرپرست ورزش اسکیت‌سواری را انتخاب کرده‌ایم که به زودی استعداد‌یابی و آموزش برای علاقه‌مندان به این ورزش در این شهرستان دنبال می‌شود و ما تصمیم داریم تیم‌داری،کارگاه‌های آموزشی و باشگاه‌های ورزشی را در نقاط مختلف استان، توابع و نواحی دنبال کنیم.

وی با اشاره به اینکه ورزش اسکیت جز ورزش‌های حاضر در المپیک است بیان کرد: رشته‌های اسکیت‌برد، فری‌استایل و هنری جز ورزش‌های المپیکی هستند و ما تصمیم داریم در این ۴ سال سرمایه گذاری بیشتری روی این ۳ رشته کنیم تا احتمال حضور ورزشکاران ‌قمی در المپیک را افزایش دهیم.

وی در آخر اظهار کرد: امسال افراد زیادی از ورزش دانشجویی، دانش آموزی و حتی شهرداری به مجامع ورزشی استان‌قم اضافه شدند و در این دوره انتخابات رای دادند که بنده از همه این افراد درخواست می‌کنم تاثیرگذاری آنها فقط در انتخابات نباشد و ما در هیئت اسکیت به همکاری همه آنها نیاز داریم و از آن‌ها می‌خواهم تا به کمک هیئت اسکیت آمده و با انجام یک کار تیمی باعث پیشرفت این ورزش در قم شوند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار