در بازدید استاندار از مجتمع فرهنگی و هنری پردیس گچساران
کد خبر: ۱۰۳۱۵۲۵
تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۴۰۰ - ۰۰:۰۷ 02 March 2022

به گزارش تابناک ،استاندار کهگیلویه و بویراحمد در بازدید از پروژه نیمه کاره مجتمع فرهنگی هنری پردیس گچساران گفت:برای اتمام این مجتمع فرهنگی به ۴۰میلیارد تومان اعتبار لازم است که متاسفانه با روند کنونی تخصیص اعتبار سالی یک میلیارد تومان ۴۰سال طول میکشد که این پروژه تکمیل و به بهره برداری برسد که این خود یک فاجعه بزرگ می باشد.
احمد زاده افزود:این یک پروژه بزرگی است که در شهرستان تعریف شده ولی متاسفانه اعتبار آن به صورت کم و زمان بر تخصیص داده می شود که این اعتبار در پیشرفت این مجتمع بزرگ تاثیری ندارد.
وی خاطر نشان کرد: ما در جاهای دیگر شهرستان هم چنین پروژه های داریم مثل آبرسانی دشت امام زاده جعفر که ۷۰۰میلیارد تومان اعتبار لازم دارد ولی فقط ۳۰میلیارد در نظر گرفتن و این پروژه برای بهره برداری کامل ۲۵سال طول می کشد.
وی با بیان اینکه اعتبارات استان و شهرستان جوابگوی اتمام پروژه ۴۰میلیاردی مجتمع پردیس نمی باشد بیان داشت:۱۸۰میلیارد ریال اعتبارات نفت به استان تخصیص یافته که امسال ۳۰میلیارد از این مبلغ برای پروژه های استان و شهرستان ها توزیع شده و سهم گچساران از این مقدار ۱۵میلیارد می باشد که با در نظر گرفتن پروژه های شرکت نفت دیگر جوابگوی این پروژه های نیمه کاره نمی باشد .
احمد زاده با بیان اینکه روند پیشرفت مجتمع پردیس رضایت بخش نیست افزود:متاسفانه این پروژه در سال ۹۶شروع شده و با گذشت چهار سال از این پروژه پیشرفتی نداشته و اگر این روند همچنان ادامه داشته باشد خود یک فاجعه و هدر رفت سرمایه بزرگی برای شهرستان می باشد که ما نباید اجازه بدهیم سرنوشت این مجتمع بزرگ این گونه شود.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار