نماینده ولی‌فقیه در خوزستان با بیان اینکه مسئولان و دولتمردان در همه عرصه ها باید مطیع فرمان امام و ولایت باشند گفت: دولت انقلابی در فرصت چهارساله خود باید همانند سرداران هشت سال دفاع مقدس با تاسی از شهدا کار و تلاش جهادی کند.
کد خبر: ۱۰۳۱۱۷۶
تاریخ انتشار: ۰۸ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۸:۰۳ 27 February 2022

به گزارش ایرنا حجت الاسلام سیدمحمدنبی موسوی‌فرد روز یکشنبه در آیین استقبال از پیکرهای مطهر ۷۲ شهد تازه تفحص شده از مرز شلمچه اظهار داشت: مسئولان دستگاه‌های اجرایی، فرمانداران، نیروهای مسلح باید دست در دست هم بدهند تا بتوانیم مسیری که امام شهدا ، مقام معظم رهبری و شهدا برای ما ترسیم کرده اند با موفقیت طی کنیم.

وی افزود: امروز رسالت و وظایف مسئولان استفاده از فرصت‌ها برای رفع مشکلات و خدمت به مردم است و باید در این راه از همه توان خود استفاده کنند.

حجت‌الاسلام موسوی فرد با بیان اینکه شهدا به ما درس مقاومت و از خودگذشتگی آموختند گفت:در این دولت انقلابی مسئولان باید مثل شهدا از لحظه لحظه فرصت برای خدمت‌رسانی به مردم استفاده کنند.

وی اظهار داشت: ۳۶ هزار نفر از شهدای ما زیر ۳۰ سال و حدود پنج هزار نفر زیر ۱۵ سال سن داشتند که از ما سبقت گرفتند و توانستند به قله‌های رفیع شهادت برسند.

امام جمعه اهواز ادامه داد: اگر امروز ایران اسلامی به عنوان محور مقاومت به امید مستضعفان عالم تبدیل شده به برکت خون این شهدا است.

حجت‌الاسلام موسوی‌فرد مقاومت وایستادگی در برابر دشمن را از ثمرات خون شهدا دانست و افزود: شهدا به ما آموختند برای اینکه دشمن به کشورمان چشم طمع نداشته باشد باید خود را قوی کنیم.

وی ولایت‌مداری و مراقبت از حدود الهی را درس دیگر شهدا بیان کرد و گفت: فکر و عمل همه باید بر محور ولایت باشد.

همزمان با سالروز شهادت امام موسی‌ کاظم (ع) پیکرهای پاک و مطهر ۷۲ شهید دوران دفاع مقدس از طریق مرز بین‌المللی شلمچه وارد کشور ‌شد.

مرز بین المللی شلمچه در ۱۵ کیلومتر خرمشهر در استان خوزستان و ۲۰ کیلومتری بصره عراق قرار دارد.

برچسب ها: امام جمعه اهواز
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار