غلام زاده خبر داد:
در چاقو‌کشی و شرارت در استان کاهش داشته‌ایم که نشان از عملکرد خوب پلیس با شرارت دارد
کد خبر: ۱۰۳۱۰۴
تاریخ انتشار: ۰۷ مهر ۱۳۹۴ - ۱۷:۰۴ 29 September 2015

به گزارش تابناک کهگیلویه وبویراحمد پلیس آگاهی کهگیلویه و بویراحمد با اقدامات پلیسی و امنیتی قاتل زن و مرد لودابی را دستگیر کرد.

 در پی درگیری خانوادگی در شهر لوداب مردی حدود ۷۰ ساله همسر و برادر زن خود را با اسلحه گرم به قتل رساند.

سردار غلامعباس غلامزاده در این باره گفت: پس از وقوع قتل در لوداب و کشته شدن دو نفر زن و مرد، تیم ویژه ای از پلیس آگاهی برای شناسایی و دستگیری قاتل فراری فعال شد.

فرمانده انتظای استان خاطر نشان کرد: پس از چند روز تلاش شبانه روزی و اقدامات اطلاعاتی مجرم دستگیر و به یک قبضه اسلحه نیز از وی کشف و ضبط شد.

قتل‌های خانوادگی عامل افزایش آمار قتل در کهگیلویه و بویراحمد

فرمانده انتظامی کهگیلویه و بویراحمد گفت: قتل‌های خانوادگی از عوامل مهم در افزایش آمار قتل در استان کهگیلویه و بویراحمد است.
غلام‌زاده اظهار کرد: اولویت نیروی انتظامی در کهگیلویه و بویراحمد پیشگیری از سرقت بود و سیاست‌گذاری نیروی انتظامی بر مبنای این بود که باید سرقت ۵ درصد کاهش داشته باشیم و ما در استان ۱۹ درصد کاهش داشته‌ایم.

فرمانده انتظامی کهگیلویه و بویراحمد افزود: یکی از استان‌های خوب در کاهش سرقت بودیم و در اکثر سرقت‌ها کاهش داشتیم که در شهرستان‌ها متفاوت بود در برخی از شهرستان‌ها ۵ درصد و در شهرستان‌‌های دیگر ۳۸ درصد نیز کاهش سرقت داشتیم که در مجموع کاهش سرقت در استان ۱۹ درصد بود.

وی در خصوص جرائم خشن در استان عنوان کرد: در کاهش جرائم خشن در سطح استان کهگیلویه و بویراحمد ۴۴ درصد کاهش داشته‌ایم.

غلام‌زاده با ابراز تأسف از افزایش قتل‌های خانوادگی در استان افزود: قتل‌های خانوادگی عامل اصلی افزایش قتل در استان است مثلا در یکی از مناطق سه نفر از اعضای یک خانواده توسط یک نفر به قتل رسیدند.

وی خاطرنشان کرد: در جرائم رسانه‌ای پلیس فتا کارهای خوبی انجام داده که نسبت به سال گذشته تغییری نکرده است و امسال ۷۵ مورد داشته‌ایم و در سال گذشته نیز همین تعداد بود.

فرمانده انتظامی کهگیلویه و بویراحمد به آمار خودکشی در استان اشاره کرد و افزود: خودکشی در کهگیلویه و بویراحمد به ۵ درصد کاهش پیدا کرده است.

وی خاطرنشان کرد: در چاقو‌کشی و شرارت در استان کاهش داشته‌ایم که نشان از عملکرد خوب پلیس با شرارت دارد.

وی با بیان اینکه همین امروز ۵۰ کیلوگرم مواد مخدر در استان کشف شد، افزود: از ابتدای سال جاری تاکنون ۱۶۹۰ کیلوگرم مواد مخدر در سطح استان کشف شد.

وی با اشاره به هفته ناجا خاطرنشان کرد: امسال به صورت گسترده ۱۰۸ برنامه در هفته ناجا داریم که ۱۱ مهرماه هفته آینده آغار می‌شوند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار