جشنواره مسابقات ورزش های همگانی به مناسبت چهل و سومین پیروزی انقلاب اسلامی در صداوسیمای مرکز استان برگزار شد.
کد خبر: ۱۰۳۰۴۳۳
تاریخ انتشار: ۰۴ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۵:۴۸ 23 February 2022

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد، جشنواره مسابقات ورزش‌های همگانی به مناسبت چهل و سومین پیروزی انقلاب اسلامی در صداوسیمای مرکز استان برگزار شد.

در ابتدای این برنامه مدیرکل صداوسیمای مرکز استان با بیان اینکه گسترش ورزش‌های همگانی  جزء اهداف سلامت محور این هیات است، گفت: این ورزش‌ها در جامعه و همچنین ادارات و سازمان‌های استان مورد استقبال قرار گرفته است.

 

امیر رئوف با بیان اینکه رسانه ملی نقش بسزایی در فرهنگ سازی اذهان و افکار جامعه در حوزه های مختلف دارند، افزود: از برگزاری جشنواره‌ها، برنامه‌ها و طرح‌های فرهنگی و ورزشی هیئت ورزش‌های همگانی استقبال و حمایت خواهیم کرد.

 

وی ضمن بیان اهمیت ورزش در سلامت روح و جسم شهروندان  و کارکنان افزود: هیئت ورزش‌های همگانی استان با تعدد و تنوع کمیته‌های متناظر می‌تواند در بالابردن نشاط اجتماعی  هم استانی‌های عزیز گام‌های بسیار موثر و حائز اهمیتی بردارد.

 

مدیرکل صداوسیمای مرکز استان اضافه کرد: نقش رسانه‌ها در این زمینه بسیار مهم بوده و تا امروز در توسعه ورزش‌های همگانی همیشه همراه این هیئت بوده و امیدواریم با همراهی آنها بتوانیم اهداف سلامت محور هیات ورزشهای همگانی استان را در تمام استان منعکس و منتشر نماییم.

لازم به ذکر است ۱۵۰ نفر از کارکنان شبکه دنا در رشته‌های دارت، طناب کشی، تنیس روی میز، فریزبی و پرتاب توپ شرکت کردند که در پایان به نفرات برتر هدایایی اهدا شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار