قاسم خان سوری, به همراه چهار نفر از نمایندگان مجلس ملی پاکستان با هدف آشنایی با ظرفیت های اقتصادی, صنعتی و گردشگری خراسان رضوی به مشهد مقدس سفر کردند.
کد خبر: ۱۰۳۰۱۱۳
تاریخ انتشار: ۰۳ اسفند ۱۴۰۰ - ۰۹:۵۱ 22 February 2022

ایشان در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار تابناک، ضمن اظهار ارادت به مضجع شریف امام رضا (ع) هدف خود را از سفر به ایران، تحکیم روابط دو کشور و برقراری ارتباط بیشتر اقتصادی و تقویت بازارهای مشترک مرزی عنوان کرد .

وی همچنین از مواضع اصولی جمهوری اسلامی ایران، در دفاع از مظلومین و مستضعفین و مسئله کشمیر تقدیر کرد و عنوان نمود عمران خان، نخست وزیر پاکستان نیز بر این امر تاکید دارند، که کشورهای اسلامی هر چه زودتر به یک امت اسلامی و امت واحده برسند؛ و سفرهای متعدد مسئولین پاکستانی را نیز در راستای همین هدف برشمرد.
همچنین ضمن محکوم نمودن تحریم های ظالمانه علیه ایران، از تلاش‌های نخست وزیر پاکستان برای برداشته شدن تحریم ها، بخصوص برای مقابله با کرونا و درخواست های جهانی از ناحیه ایشان نیز یادآور شد .
در این سفر دوروزه قرار است ضمن زیارت بارگاه منور امام رضا(ع)، با نماینده ولی فقیه و امام جمعه مشهد، استاندار خراسان رضوی و قائم مقام تولیت آستان قدس رضوی، دیدار و گفتگو کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار