حجت الاسلام مدبر با اشاره به اینکه کمترین مرحله امر به معروف و نهی از منکر، قلبی است، عنوان کرد: نسبت به توهینی که در این جشنواره شد اعتراض خود را اعلام می کنیم و از وزیر ارشاد و رئیس جمهور توقع نداشتیم که چنین حرکتی پیش بیاید.
کد خبر: ۱۰۲۹۳۷۶
تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۴۰۰ - ۰۸:۳۰ 19 February 2022

تابناک فارس به نقل از شبستان: حجت الاسلام «محمدحسین مدبر» در خطبه های نمازجمعه شهر جهرم گفت: در هفنه گذشته و در خلال جشنواره فیلم فجر که هدف آن ترویج فرهنگ دینی و انقلابی است به یکی از ضروریات دین که مسئله حجاب است عملا و زبانا توهین شد.

 

امام جمعه جهرم با اشاره به ترویج بی بندوباری و روابط جنسی در این جشنواره، افزود:‌ فکر نمی کردیم در زمان ما و این دولت چنین حرکات شنیع دیده شود.

 

وی با اشاره به اینکه کمترین مرحله امر به معروف و نهی از منکر، قلبی است، عنوان کرد: نسبت به توهینی که در این جشنواره شد اعتراض خود را اعلام می کنیم و از وزیر ارشاد و رئیس جمهور توقع نداشتیم که چنین حرکتی پیش بیاید.

 

حجت الاسلام مدبر تصریح کرد: باید با آنها که چنین برخوردی کردند برخورد شود و کسانی که زمینه را برای این افراد فراهم کردند نیز باید بازخواست شوند.

 

وی در بخش دیگری از خطبه دوم نماز جمعه امروز جهرم با اشاره به مسئله تبیین در کلام رهبری انقلاب، گفت: مدتی است رهبری بر مسئله جهاد تبیین تاکید دارند چرا که دشمن با تمام قوا برای تحریف و کتمان نقاط قوت ما و نقاط ضعف خود به میدان آمده و موظفیم در مقابل او تلاشی فراگیرتر برای تبیین و روشن کردن حقایق داشته باشیم.

 

امام جمعه جهرم با تاکیدبر اینکه رهبری تبیین را جهادی فوری و واجب دانستند، عنوان کرد: از عرصه های تبیین که در مورد شهرستان جهرم نیز باید نسبت به آن اهتمام بیشتر شود مبارزات قبل از انقلاب مردم این دیار است که متاسفانه آن گونه که باید تببین و ترویج نشده است.

 

وی با اشاره به اینکه مردم جهرم چهلم شهدای قم را تلاش کردند برگزار کنند و مغازه ها در این شهر به تعطیلی کشیده شد، خاطرنشان کرد: این مسئله به درستی از آن یاد نشده و نیازمند به تبیین بیشتر از سوی رسانه ها، هنرمندان و... است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار