رئیس حوزه علمیه دهلران ؛
رئیس حوزه علمیه امام محمد باقر (ع) شهرستان دهلران گفت : فرمایشات حضرت حجت الاسلام و المسلمین کریمی تبار نماینده محترم ولی فقیه در استان ایلام برای همه مسئولان اعم از نمایندگان مجلس و استاندار محترم راه گشا و هدایت گر است .
کد خبر: ۱۰۲۷۸۴۲
تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۴ 10 February 2022

به گزارش تابناک ایلام ؛ حجت‌الاسلام قدرت نوروزی در گفت گو با خبرنگار ما بیان داشت : اگر مسئولان استانی دلسوزانه و متعهدانه دل در گرو پیشرفت استان دارند فرمایشات نماینده محترم ولی فقیه را نصب العین خویش قرار دهند همانطوری که در کشور ما رهبری معظم انقلاب سکان انقلاب را بر عهده دارد و فرمایشات ایشان فصل الخطاب و راهنمای مسئولان است .

وی بیان داشت : نماینده ولی فقه و امام جمعه استان در خصوص انتصاب مسولان در رزوهای اخیر تذکراتی دادند که جا دارد همه مسولان فرمایشات ایشان را عملی کنند و مسولیت این انتصاب را هم بر عهده بگیرند .

نوروزی ادامه داد : در گذشته دیده شده مسئولی بدون تخصص ، تعهد و تدین در جایگاهی منتصب شده و بد عمل کرده ،بعداً هیچکس مسئولیت انتصاب او را برعهده نگرفته است.

رئیس حوزه علمیه امام محمد باقر (ع) شهرستان دهلرن تصریح کرد : دغدغه های نماینده محترم ولی فقیه در استان در مورد انتصاب مسئولین متخصص و شایسته و متدین به این خاطر است که مردم عزیز ما انتظاری را که از نظام اسلامی دارند برآورده شود چرا که برآورده شدن انتظار مردم با انتخاب مسولان عملگرا حاصل خواهد شد .

وی گفت : مردم منتظر محقق شدن شعار های دولتمردان هستند و مسولان استانی باید تمام تلاش و توان خود را برای عملی شدن برنامه های دولت کریمه آیه الله رییسی به کار ببندند .

نوروزی افزود : کسی که در این دولت سمت اداری می‌گیرد باید با تفکرات رییس جمهور محترم سنخیت داشته باشد و این تذکر از سوی نماینده محترم ولی فقیه و امام جمعه محترم استان به مسولین استان داده شد و البته خواست مردم استان نیز همین است./م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار