دومین استارتاپ صنایع دستی در ایلام با عنوان «هه‌بر» آغاز به کار کرد.
کد خبر: ۱۰۲۷۷۰۶
تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۴۰۰ - ۲۰:۰۰ 10 February 2022

 به گزارش تابناک ایلام؛ شهریار رستمی بیان کرد:   این استارتاپ با همکاری واحد اشتغال جهاددانشگاهی استان با محورهای طراحی لباس‌های محلی و سنتی و نقاشی روی پارچه و صنایع دستی برگزار شده است.

وی افزود : اولین استارتاپ در این زمینه سال گذشته برگزار شد و در آن سه ایده پذیرفته شد و یکی از ایده‌ها منتج به ثبت برند «المیرا» شد.

رئیس مرکز علمی کاربردی جهاددانشگاهی ایلام اظهار  کرد: شرکت‌هایی که با تلفیق ایده جدید با فناوری روز شکل گرفته‌اند نه تنها در کسب و کار خود به سودآوری می‌رسند بلکه موجب انگیزه و تحرک در بین افراد جامعه خواهد شد.

وی گفت:  استارتاپ‌ها به زعم کوچک بودن و منحصر به حوزه خاصی از تولیدات یا خدمات، اما به دلیل کثرت تعدادشان در آینده، بخش بزرگی از گردش مالی و اقتصادی دنیا را به خود اختصاص خواهند داد.

رستمی ادامه داد:  از دلایلی که باید به سمت برگزاری استارتاپ‌های بیشتر برویم ایجاد کارآفرینی و اشتغال‌زایی، استفاده از امتیازات دولتی از قبیل وام، تازه و بروز بودن، صرفه جویی در زمان و انرژی افراد و دیده شدن افراد خلاق در جامعه است.

وی  افزود: کشور ما بویژه استان ایلام، با داشتن نیروی تحصیلکرده و استعدادهایی در زمینه‌های تکنولوژی می‌تواند به انگیزه این قشر برای ورود به بازار و نیز سرمایه‌گذاری‌های اقتصادی امیدوار باشد و در جهت برقراری چرخه اقتصادی داخلی به خصوص در شرایط امروز حرکت کند./ع

بیشتر بخوانید:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ایسنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار