تابناک کرمانشاه گزارش می دهد:
سیاست دولت سیزدهم قیمت‌‌گذاری دستوری کالاهاست. حالا دولت برای تنظیم بازار برخی از کالاها یک قدم فراتر رفته و از سامانه‌ای به نام بازرگام رونمایی کرده که در آن کالاهای اساسی با قیمت مصوب دولتی عرضه می‌شود.
کد خبر: ۱۰۲۷۴۱۰
تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۰ 08 February 2022

به گزارش خبرنگار تابناک کرمانشاه سیستم توزیع هوشمند یکی از روش‌هایی است که با توسعه اینترنت و استارتاپ‌ها در جهان شکل گرفته است و در کشورها از آن به عنوان راهکار مقابله با واسطه گری و دلالی استفاده می‌شود.

سیاست دولت سیزدهم قیمت‌‌گذاری دستوری کالاهاست. حالا دولت برای تنظیم بازار برخی از کالاها یک قدم فراتر رفته و از سامانه‌ای به نام بازرگام رونمایی کرده که به گفته مدیر عامل سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران، در آن کالاهای اساسی مانند مرغ، برنج، شکر، تخم مرغ، پنیر و ... با قیمت مصوب دولتی عرضه می‌شود.

این سامانه در همه استان ها و به طبع در کرمانشاه راه اندازی شده که متقاضیان می توانند برای ثبت کالاهای مورد نیاز خود در کرمانشاه از طریق سایت یا اپلیکشین بازرگام به آدرس الکترونیکی  https://kermanshah.bazargam.com اقدام کنند، ولی پیشنهاد میکنم اقدام نکنید چرا که جز تخم مرغ و برنج تایلندی هیچ کالایی اعم از اساسی و یا غیر اساسی در سامانه بازرگام کرمانشاه وجود ندارد که آن دو قلم نیز یک در میان موجود ندارد.

کافی است نگاهی به سامانه بازگام استان های دیگر از جمله مشهد، تهران، یزد، اصفهان و ... نگاهی بیندازید تا متوجه تفاوت سامانه کرمانشاه با سایر استان ها زمین تا آسمان است.

به گفته مسئولین استان مردم کرمانشاه، شایسته بهترین خدمات در عرصه های مختلف هستند، یعنی کالاهای اساسی که مردم کرمانشاه شایسته مصرف آنها هستند فقط برنج تایلندی و تخم مرغ است.


روا نیست بیش از این شان و منزلت مردم کرمانشاه را پایین بیاورید بنابراین ضروری است مسئولین مربوطه در سازمان جهاد کشاورزی استان و سازمان تعاون روستایی هرچه زودتر تدبیری برای کالاهای موجود در سامانه بازرگام بیندیشند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار