استاندار خراسان شمالی :
استاندار خراسان شمالی صبح امروز در جلسه معارفه سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری گفت: مسئولیت یک امانت در دست مدیران است و باید از این فرصت خدمتگزاری در راستای منافع مردم بهره مند شوند.
کد خبر: ۱۰۲۷۳۷۰
تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۲ 08 February 2022

 

به گزارش تابناک خراسان شمالی، دکتر محمد رضا حسین نژاد امروز در جلسه معارفه سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری با تاکید بر اینکه مجموعه وزارت کشور در استان از نیروهای انسانی توانمندی برخوردار است، گفت: در بحث اعتماد سازی تلاش دارم انتخاب مدیران ستادی از نیروهای بومی و یا افرادی که در مجموعه وزارت کشور در استان خدمت کرده اند، باشد.

 

دکتر حسین نژاد با تاکید بر اینکه مدیران نباید به صندلی خود وابسته باشند و برای حل مشکلات مردم باید در میدان کار حضور یابند، افزود: باید با همفکری و خرد جمعی در پیشبرد سیاست های توسعه ای استان در تمامی حوزه ها تلاش شود.

 

وی گفت: مدیر باید دلسوز مردم، جهادی و میدانی باشد و برای رسیدگی به امور استان تلاش شبانه روزی داشته باشد.

بر  این اساس در پایان این جلسه مهدی رشیدی به عنوان سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان شمالی معرفی شد، گفتنی است مدیر کل دفتر فنی، امور عمرانی، حمل و نقل و ترافیک استانداری، عضویت هیات مدیره سازمان نظام مهندسی استان و مدرس دانشگاه آزاد اسلامی بجنورد از سوابق مهدی رشیدی بوده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار