تابناک-با توجه به اعلام هشدار اداره کل هواشناسی هرمزگان، توصیه می شود تمهیدات لازم، به ویژه در بنادر غربی استان صورت پذیرد و شناورهای سبک، صیادی و تفریحی از تردد دریایی خودداری کنند.
کد خبر: ۱۰۲۷۱۲۳
تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۴۰۰ - ۰۹:۵۰ 07 February 2022

به گزارش تابناک هرمزگان، بنابر اعلام اداره کل هواشناسی هرمزگان، طی امروز دوشنبه ۱۸ بهمن، کماکان وزش بادهای نسبتاً شدید غربی بر روی خلیج فارس، تنگه هرمز و دریای عمان پیش بینی می شود و دریا نسبتاً مواج خواهد بود.
با توجه به اعلام هشدار اداره کل هواشناسی هرمزگان، توصیه می شود تمهیدات لازم، به ویژه در بنادر غربی استان صورت پذیرد و شناورهای سبک، صیادی و تفریحی از تردد دریایی خودداری کنند و در ساعات بعد از ظهر در ارتفاعات شرقی و شمالی استان نیز رشد ابر و وقوع رگبار باران دور از انتظار نخواهد بود.
براساس تحلیل نقشه های هواشناسی، روز سه شنبه ۱۹ بهمن، از سرعت وزش باد در محدوده شمال تنگه هرمز ( بندرعباس، قشم، هرمز و لارک) کاسته خواهد شد، لیکن در خلیج فارس و دریای عمان، همچنان وزش بادهای غربی تداوم خواهد داشت و دریا در این مناطق نسبتاً مواج پیش بینی می شود.
گفتنی است از روز چهارشنبه تا پایان هفته جاری، جوی آرام بر روی استان و دریا حاکم خواهد شد و شرایط دریا جهت ترددهای دریایی مساعد خواهد شد و از نظر دمایی در این مدت، نوسانات دمایی تغییرات یک تا سه درجه ای خواهد داشت.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار