فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه ارومیه گفت: بیش از هزار برنامه در دهه فجر امسال برگزار می شود.
کد خبر: ۱۰۲۵۸۷۴
تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۹:۱۹ 31 January 2022

سرهنگ قهرمان عیوضلو امروز ۱۰بهمن درگفتگو با خبرنگار تابناک آذربایجان غربی افزود: ۱۰۰۰ برنامه به مناسب پیروزی انقلاب اسلامی در تنامی پایگاه های بسیج ارومیه برگزار می شود.

وی با اشاره به اینکه در دهه فجر امسال ۱۰ اکیپ پزشکی به مناطق محروم و روستاهای ارومیه اعزام می شود، تصریح کرد: ۳۰۰۰ بسته معیشتی و ۲۰سری جهیزیه نیز در دهه فجر انقلاب اسلامی در ارومیه توزیع می شود.

سرهنگ عیوضلو با اشاره به پرداخت بیش از ۹میلیارد و ۷۵۰ میلیون تومان وام سازندگی و اشتغالزایی در سال جاری در ارومیه خاطر نشان کرد: در دهه فجر امسال ۳ سالن ورزشی، یک واحد دامداری و ۲ واحد تولیدی با اشتغالزایی ۱۴۰ نفر در ارومیه افتتاح می شود.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه ارومیه ادامه داد: برگزاری ۴۰ برنامه در میادین ارومیه، برگزاری ۱۵مسابقه ورزشی، برگزاری یادواره شهدای کارگر و روحانی، رژه نیروهای مسلح، اجرای پویش پرچم افتخار در فضای مجازیاز دیگر برنامه های است که در دهه فجر انقلاب اسلامی در پایگاه های بسیج ارومیه برگزار می شود.

سرهنگ عیوضلو با اشاره به اینکه تمام تلاش دشمن برای از بین بردن هویت دینی ملت ایران است، اظهار کرد: دشمن می داند که همین هویت دینی ملت ایران موجب شده در تمامی جنگ های نرم، اقتصادی و دفاع مقدسم ایستادگی و مقاومت کنند.

وی با اشاره به اینکه دشمن برای انحراف و ایجاد شبهه در بین مردم به ویژه جوانان برنامهریزی کرده یاد آور شد: باتوجه به بیانیه گام دوم انقلاب و دستور جهاد تبیینی توسط رهبر انقلاب وظیفه همه ما بیان دستاورد های انقلاب اسلامی است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار