کد خبر: ۱۰۲۵۸۶۷
تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۸:۴۳ 31 January 2022
 استاندار همدان در جمع استانداران کشور در نمایشگاه بین‌المللی گردشگری تهران که با حضور وزیر کشور و معاونین وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی برگزار شد، در مصاحبه با خبرنگاران حاضر در این نمایشگاه گفت: صنعت گردشگری یکی از منابع مهم اقتصادی و عاملی موثر در توسعه فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی محسوب می‌شود.

به گزارش تابناک همدان، علیرضا قاسمی فرزاد اظهار داشت: حوزه‌های دیگر همچون کشاورزی با محدودیت‌هایی از جمله چالش جدی آب رویارو است، اما صنعت گردشگری یک سرمایه ماندگار است که در توسعه اقتصادی و فرهنگی می‌تواند نقش مهمی ایفا کند، صنعت ماندگار گردشگری است. 

وی تصریح کرد: به دنبال سوق توسعه اقتصادی و فرهنگی استان همدان به سمت صنعت گردشگری هستیم و با توجه با ظرفیت‌های نهفته در استان و کشور باید تلاش شود تا این منابع احصا و در راستای بالندگی آن اقدامم کنیم. 

قاسمی فرزاد با بیان اینکه نمایشگاه بین المللی میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی امسال به صورت فاخر برگزار شد، افزود: غرفه همدان نیز توانست با معرفی ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های استان، نمود خوبی در بین سایر غرفه‌های کشور داشته باشد. 


 وی یادآور شد: با توجه به اشتراکات فرهنگی استان‌های غرب کشور، تشکیل غرفه غرب کشور می‌تواند زمینه‌ساز معرفی غرب کشور به عنوان قطب فرهنگی باشد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار