پیش از ظهر امروز آیین تکریم فرماندار سابق و معارفه ی فرماندار جدید لنده با حضور مسئولین استان برگزار شد که همراه با حواشی بود و در میان خبرها ی منتشر شده یا به این بخش از جلسه ی امروز پرداخته نشد و یا در میان انتشار بالای مطالب سخنرانان کمرنگ بود.
کد خبر: ۱۰۲۵۶۸۵
تاریخ انتشار: ۱۰ بهمن ۱۴۰۰ - ۲۰:۳۸ 30 January 2022

حاشیه های یک معارفه در لنده+تصاویر

پیش از ظهر امروز آیین تکریم فرماندار سابق و معارفه ی فرماندار جدید لنده با حضور مسئولین استان برگزار شد که همراه با حواشی بود که در میان خبرها ی منتشر شده اط آن یا به آنها پرداخته نشد و یا در بین انتشار بالای سخنان سخنرانان کمرنگ تر بود.

به گزارش تابناک کهگیلویه بویر احمد؛ جلسه ی امروز با قطع برق همراه بود. اگر چه فرماندار جدید هنوز به محل برگزاری جلسه نیامده بود امّا ایشان در شهر لنده بود و قطعا خبر قطع کامل برق شهر بیست دقیقه مانده به جلسه را دریافت کرد. موضوعی که در همین ابتدای راه این پیام را برای فرماندار جدید دارد که با همه ی سابقه ی شهرنشینی در لنده مردم در ابتدایی ترین نیازمندی های ضروری مشکل دارند.

سالهاست که برق رفت در لنده تکرار میشود و بیشمار وسایل برقی مردم به دلیل نوسانات برقی دچار خساراتی می شوند.

لازم به توضیح است که ایستگاه برق شهرستان لنده از سری پروژه های ملی تعریف شده است که سال ۹۸ کلنگ آن با حضور وزیر وقت نیرو به زمین زده شد و حال وظیفه ی مسولین کنونی است تا بیش از پیش در جهت تسریع در روند کار اجرایی این پروژه ی مهم اهتمام ورزند.

در این آیین دادستان شهرستان لنده از جمله ی سخنرانان بود که امروز  موضعی انتقادی داشت و نسبت به روند طولانی انتصاب شهردار شهر لنده انتقاد کرد.

دادستان پرندوار خطاب به معاون سیاسی امنیتی استاندار گفت؛ شهر لنده به لحاظ زیر ساخت های شهری مشکلات فراوان دارد زیبنده نیست قریب به یکسال شهردار نداشته باشد.

از جمله ی انتقادات برخی افراد از جلسه ی امروز برمیگردد به وقت ابلاغ حکم فرماندار جدید که از نگاه این افراد ترکیب و همه ی معاون سیاسی امنیتی به عنوان بالاترین مقام در جلسه با امام جمعه ی منطقه و یا دادستان از اعضای شورای تامین و نهایتا یک عضو از خانواده ی معظم شاهد کفایت میکند و لزومی ندارد تعداد زیادی از افراد در چنین برنامه ای ترافیک ایجاد کنند و لوح تقدیر و سپاس و حکمی دست به دست بچرخد و گاهی برخی افراد خود نیز متوجه نمی شوند آن جلوی جایگاه چه خبر است.

از جمله ی حواشی دیگر برنامه ی امروز وقت برگزاری جلسه بود.

جلسه ای که میشد در تایم و زمان بهتری برگزار شود باز هم در وقتی برگزار شد که برگزاری آن به وقت اذان و نماز ظهر خورد. این جلسه که زمان آغاز آن ۱۰ پیش از ظهر اعلام شده بود با تاخیر آغاز و روند طولانی آن باعث شد تا تذکرات پی درپی به سخنرانان داده شود که به وقت اذان می رسیم و سخنان خود را کوتاه کنید.

موضوعی که باعث شد نه سخنرانان بتوانند مطالب خود را به درستی بیان کنند و نه حاضرین به نماز اول وقت برسند.
قطع به یقین برگزار کنندگان چنین جلساتی میدانند در جلسه ی که قرار است ۶-۷ نفر سخنرانی کنند تنظیم دقیق وقت امکان پذیر نیست و چه بهتر متولیان در راستای اجرای یک برنامه با کیفیت همه جوانب کار را در نظر بگیرند و بهترین زمان ممکن برای چنین برنامه ای در نظر گرفته شود.

در برنامه ی امروز از جمله ی دیگر حواشی، تعریف و تمجید از فرماندار سابق و جدید بود و در کنار این موضوع نیز نقد به روند طولانی برخی پروژه ها و به اعتنایی به وصیت شهید شاخص لنده نیز صورت گرفت.

در دقایقی از برنامه یکی از جوانان شهر لنده به ایراد سخن پرداخت و به تعریف از تورج رزمجو فرماندار سابق پرداخت.

بنی هاشمی عنوان کرد: یکی از منتقدین فرماندار سابق بودم ولی ایشان با صعه ی صدر انتقاد پذیر بود و این یک خصلت خوب آقای رزمجو بود که هر مدیری ندارد.

بنی هاشمی در تمجید از تورج رزمجو فرماندار سابق گفت؛ شاهد بودم فرماندار رزمجو دست شخصی را بوسید تا گره کاری باز شود و امروز ما به چنین مدیرانی نیاز داریم.

وی گفت، این مردم ده ها شهید تقدیم انقلاب کردند ولی متاسفانه سالهاست به وصیت شهید شاخصی چون شهید هدایت الله طیب اعتنا نشده است.

وی در ادامه گفت؛  سالهاست ساختمان دانشگاه پیام نور شهر لنده به کما رفته است و پاسخگویی نیست.

در برنامه ی امروز مدیرکل روابط عمومی استانداری نیز در سخنانی کوتاه به تعریف از فرماندار جدید پرداخت.

تقی زاده، جلال دانش را فردی کارآمد با روابط اجتماعی-سیاسی قوی توصیف کرد و از آنجا که خود فرزند لنده است از همشهریان خود خواست فرماندار جدید را حمایت کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار