با کسب مقام سوم مسابقات کاراته قهرمان کشوری:
ابوالفضل علیرضایی از معلولان ناشنوا شهرستان آبدانان با کسب مقام سوم مسابقات کاراته قهرمان کشوری توانست به اردوی تیم ملی کاراته ناشنوایان راه یابد.
کد خبر: ۱۰۲۵۳۱۶
تاریخ انتشار: ۱۰ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۰:۱۲ 30 January 2022

به گزارش تابناک ایلام؛ معلولیت واژه‌ای که معنای نقص می‌دهد اما بیشتر افرادی که دچار آن هستند ثابت کردند معلولیت نه یک نقص بلکه زمینه‌ای برای موفقیت و پیشرفت است؛ ابوالفضل علیرضایی جوان ناشنوایی آبدانان با تلاش و پشتکار خود و بعد از سال‌ها تمرین و تحمل سختی به اردوی تیم ملی ناشنوایان کاراته دعوت شد.

مهدی هاشمی مربی و رئیس هیات کاراته آبدانان اظهار کرد: ابوالفضل از ۵ سالگی وارد باشگاه و  شروع به تمرین کاراته کرد و اخیرا در مسابقات کاپ بین‌المللی ایران زمین که در تهران و با حضور ورزشکاران معلول سراسر کشور برگزار شد توانست مقام سوم کشور را کسب و به اردوی تیم ملی ناشنوایان کاراته دعوت شود.

وی ادامه داد: ابوالفضل علیرضایی بسیار باتلاش و پشتکار است و معلولیتش هیچگاه مانعی برای رسیدن او به موفقیت نبوده و در تمام سال‌های مختلف که ورزش کاراته را انجام داده بالای ده مقام قهرمانی کشوری و استانی را کسب کرده است.

مربی و رئیس هیات کاراته آبدانان با اشاره به اینکه ورزش کاراته در آبدانان از سال ۱۳۸۰ شروع شده گفت: استقبال از ورزش کاراته در آبدانان بسیار خوب بوده به طوری که ورزشکاران در این رشته توانسته‌اند مقام‌های بسیاری کسب کنند؛ از جمله محمدامین فیلی که توانست قهرمانی آسیا را بدست بیاورد و عرفان کشاورز و حسین کرمی عضو تیم نیروهای مسلح کشوری هستند.

وی تصریح کرد: ورزش آبدانان نیاز به توجه بیشتر مسوولین دارد مهم‌ترین مشکل نداشتن وسیله نقلیه برای فرستادن بچه‌ها به مسابقات است، که امیدواریم این مهم هر چه زودتر حل شود./ح

 

بیشتر بخوانید

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار