سه اثر از عکاس و مسئول و هنرهای تجسمی حوزه هنری استان اردبیل به بخش نهایی و نمایشگاه عکس خیابانی جمهوری اسلوونی 2015 راه یافت.
کد خبر: ۱۰۲۴۶۰
تاریخ انتشار: ۰۶ مهر ۱۳۹۴ - ۱۸:۵۷ 28 September 2015

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، به نقل از روابط عمومی حوزه هنری استان اردبیل، برای این نمایشگاه، 488 عکس از 125 عکاس با موضوع عکس خیابانی فرستاده شده بود که از بین این تعداد 188 عکس از کشورهای صربستان، اسپانیا، کرواسی، مقدونیه، بوسنی و هرزگوین، تونس و ایران انتخاب شده است که طی آن سه اثر از رحمان مجرد مسئول هنرهای تجسمی حوزه هنری استان اردبیل به بخش نهایی و نمایشگاهی این رویداد هنری راه پیدا کرد.

رحمان مجرد متولد 1363 در اردبیل عضو فدراسیون بین‌المللی هنر عکاسی (فیاپ)، عضو انجمن ملی عکاسان ایران، کسب 70 عنوان بین‌المللی و ملی و شرکت در بیش از 50 نمایشگاه گروهی در ایران و خارج از کشور را در کارنامه دارد.

از جمله مهمترین عناوین کسب شده توسط وی می‌توان به مقام نخست سومین جشنواره بین‌المللی جایزه بزرگ مقاومت اسلامی، برگزیده اولین دوسالانه بین‌المللی عکس جهان اسلام، جزء 10 عکاس راه یافته به مرحله نهایی جایزه بانک جهانی سوئیس و مقام برتر نخستین جایزه جهانی عکس اربعین اشاره کرد.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار