رئیس هیات اتومبیلرانی و موتورسواری استان البرز گفت: سالانه بیش از دو میلیارد تومان هزینه جهت انجام مسابقات اتومبیلرانی و موتورسواری در استان البرز صرف می‌شود.
کد خبر: ۱۰۲۴۵۱۸
تاریخ انتشار: ۰۵ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۴ 25 January 2022

موتورسواران و اتومبیلرانانی که بر فراز نابسامانی‌ها می رانند

به گزارش «تابناک البرز» اردشیر درویشی گفت: هیات اتومبیلرانی و موتورسواری استان البرز تا کنون هیچ هزینه‌ای  بابت اجرای برنامه‌ها و مسابقات ورزشی این رشته از طرف اداره کل ورزش و جوانان استان البرز دریافت نکرده است.

درویشی گفت: این هیات تمامی مسابقات و برنامه ‌های آموزشی خود را طبق برنامه ریزی‌های صورت گرفته در سال به طور منظم انجام می‌دهد .

رئیس هیات اتومبیلرانی و موتورسواری استان البرز با اشاره  به اینکه بیش از ۷۰  درصد از قهرمانان و ورزشکاران بنام هیات اتومبیلرانی و موتورسواری در کشور از استان البرز هستند گفت: استان البرز در حوزه اتومبیلرانی و موتورسواری حرف اول را در کشور می‌زند، این امر موجب شده تا ورزشکاران استان‌های دیگر جهت حضور در مسابقات کشوری به استان البرز بیایند و از این استان در مسابقات شرکت کنند، اما ورزشکاران این ورزش پرمهیج و پر طرفدار از داشتن یک پیست استاندارد در این استان محروم هستند.

متولی ورزش اتومبیلرانی و موتورسواری استان البرز بیان کرد : برای انجام هر بار مسابقه در این رشته ۷۰  میلیون تومان هزینه می‌شود که می‌توان گفت در سال هزینه‌ای بالغ بر دو  میلیارد تومان برای برگزاری این مسابقات صرف می‌شود .

 درویشی گفت: هزینه تمامی این مسابقات توسط حامیان و اسپانسرهای ویژه اتومبیلرانی و موتورسواری پرداخت می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار