مراسم تجدید میثاق دکتر سید فرج موسوی سرپرست مرکز آموزش علمی کاربردی شهرداری اهواز همراه جمعی از کارکنان مرکز با شهدا و آرمان های نظام مقدس جمهوری اسلامی به خصوص *شهید هور سردار شهید علی هاشمی* در گلزار شهدای بهشت آباد کلانشهر اهواز برگزار شد.
کد خبر: ۱۰۲۳۶۹۲
تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۴۰۰ - ۲۰:۵۵ 20 January 2022

به گزارش روابط عمومی مرکز آموزش علمی کاربردی شهرداری اهواز؛  صبح امروز پنجشنبه ۱۴۰۰/۱۰/۳۰  ؛  سرپرست مرکز آموزشی به همراه جمعی از کارکنان مرکز با حفظ رعایت پروتکل‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی،با حضور بر سر مزار شهدای گلگون کفن دفاع مقدس و نیز مدافعان حرم گلزار شهدای این شهر حاضر و با نثار فاتحه و گل به شهدای همیشه زنده دفاع مقدس ادای احترام کرده و با آرمانهای آنها تجدید میثاق کردند.

«دکتر سید فرج موسوی » سرپرست مرکز آموزش علمی کاربردی شهرداری اهواز : شهدای عزیز را نعمت های انقلاب عنوان نمود و گفت: این شهدا بودند که مسیر حرکت و راه سعادت را به ما نشان دادند و امروز ما باید ادامه دهنده راه آنها باشیم.
خون شهیدان، باعث بقا و ماندگاری نظام اسلامی شده و همه ما مدیون خون شهدا هستیم و باید همواره در مسیر اهداف شهدا حرکت کنیم و به دنبال تحقق اهدافی باشیم که این عزیزان برای آن، به شهادت رسیده‌اند.
در این مراسم با عطر آگین کردن و غبارروبی مزار این شهدا و همچنین شهدای گمنام و مدافع حرم وطن بر ادامه راه این فرزندان همیشه جاوید و حفظ ارزشهای والای انقلاب اسلامی تاکید کردند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار