فرماندار رامسر گفت: متأسفانه در حوزه کودک شاهد نارسایی‌های بسیاری هستیم و توجه کافی وجود ندارد.
کد خبر: ۱۰۲۳۲۱
تاریخ انتشار: ۰۶ مهر ۱۳۹۴ - ۱۳:۴۲ 28 September 2015
به گزارش تابناک مازندران ، حسین سروری پیش از ظهر دوشنبه در جلسه هفته کودک در رامسر گفت: روز جهانی کودک می‌تواند یک روز بزرگ در کشورمان باشد و با برنامه‌ریزی مناسب لبخند را بروی لبان آنان نشاند زیرا پرورش کودکان، بنیادی‌ترین کار هر دولتی است و برنامه‌ریزی بسیار دقیقی را می‌طلبد ولیکن در کشور ما شاهد نارسایی‌های زیادی هستیم.
وی اضافه کرد: متأسفانه دستگاه‌های متولی کودکان در کشور به‌نوعی تنها هستند و در سال جاری به همت دولت و وزارت کشور، روز جهانی کودک به هفته ملی کودک تبدیل شد و در این هفته قرار است با برنامه‌های مختلف، شخصیت کودک را احیا کرده و بهای بیشتری در جامعه به آنان داده شود تا کودکان به خودباوری بیشتری برسند.
مدیر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان رامسر نیز دراین‌باره گفت: در این هفته قصد داریم جشنواره سلام اینجا رامسر، جشنواره کنوانسیون تالاپ ها در راستای آشنا شدن کودکان با تالاپ ها، جشنواره محیط‌زیست و همچنین پیاده‌روی کودکان با شعار کودکان، صلح و دوستی را اجرا کنیم.
فاطمه نعمتی افزود: هدف ما آشنایی کودکان با ظرفیت‌های رامسر در تمامی زمینه‌ها بوده و به همین دلیل سعی کردیم در برنامه‌های این هفته غبارروبی مزار شهدا، جشنواره صنایع‌دستی، و کارناوال‌های شادی و ... را بگنجانیم.
هفته کودک از ۱۵ مهرماه آغاز و تا یک هفته ادامه دارد.
منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار