کارگردان فیلم «ب 12» گفت: جشنواره بین‌المللی فیلم‌های نوجوانان باید هر سال قوی‌تر از سال قبل برگزار شود.
کد خبر: ۱۰۲۲۷۰
تاریخ انتشار: ۰۸ مهر ۱۳۹۴ - ۱۸:۴۹ 30 September 2015
کارگردان فیلم «ب 12» گفت: جشنواره بین‌المللی فیلم‌های نوجوانان باید هر سال قوی‌تر از سال قبل برگزار شود.

به گزارش فارس، «ب 12» یکی از فیلم‌هایی است که در بیست و نهمین جشنواره بین‎‌المللی فیلم‌های نوجوان ایران با کارگردانی «امید نیاز» در همدان بر روی پرده رفته است.

این فیلم، داستان دو نوجوان پسری است که برای تهیه داروی مادربزرگ خود پنهانی از روستایی دور به قصد یک روزه به شهر رفته و متوجه گرانی دارو می‌شوند، به همین دلیل برای تهیه پول مورد نیاز چند شبی را در تهران می‌مانند که در ادامه فیلم ماجراهای جالبی رقم می‌خورد.

این فیلم به نوعی ارتباط بین نوجوانان و خانواده‌ها را به تصویر می‌کشد و حلقه‌ مفقوده بین نوجوان و خانواده را نشان می‌دهد.

این فیلم به کارگردانی و نویسندگی «امید نیاز» و با بازی «اصغر همت»، «صدرالدین حجازی»، «محبوبه بیات»، «افشین سنگ چاپ»، «ندا کریمی»، «بهادر محمدی» ساخته شده است.

امید نیاز با بیان اینکه جشنواره فیلم نوجوانان همدان رفته رفته حال و هوای حرفه‌ای خود را پیدا می‌کند، در مورد فیلمش تصریح کرد: فیلم «ب 12» درباره نوجوانان و برای نوجوانان ساخته شده است.

وی با بیان اینکه در این فیلم از نوجوانان استفاده نکردم بلکه با آنها کار کردم، در خصوص برگزاری این جشنواره در همدان و یا اصفهان گفت: فرقی ندارد جشنواره در همدان برگزار شود یا اصفهان؛ بلکه باید هر سال قوی‌تر از سال قبل برگزار شود.

گفتنی است ابتدای فیلم با عنوان «فیلمی برای همه کودکان ترسوی ایران» آغاز می‌شود که گویای بخشی از مفهوم فیلم است.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار