کد خبر: ۱۰۲۲۶۰۸
تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۴۰۰ - ۲۱:۰۸ 15 January 2022

همزمان با دومین سالگرد شهادت شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی، برای اولین بار در استان خوزستان از کتاب شهرک صنعتی شماره ۴ اهواز که با نام مبارک شهید سپهبد قاسم سلیمانی مزین گردیده است توسط اخلاق محمديان مديرعامل شركت شهركهاي صنعتي خوزستان رونمايي شد.

ایمان ناصری کریمی مدیر شهرک صنعتی شماره ۴ اهواز در آیین رونمایی از این کتاب که در نشست مدیرعامل شهرکهای صنعتی خوزستان و مشاورین حوزه ی کسب وکار استان صورت پذیرفت ضمن بیان اهمیت و لزوم حمایت همه جانبه از صنایع تولیدی مستقر در شهرکهای صنعتی عنوان داشت: بانک های اطلاعاتی صنایع در تمام دنیا به عنوان کتاب مرجع بازرگانی شناخته شده‌اند که این مورد در ایران می تواند ابزاری در راستای تبلیغات هدایت کننده باشد. وی افزود این کتاب به دلیل نحوه طبقه‌بندی اطلاعات صنایع مستقر در شهرک صنعتی به عنوان مرجعی کاربردی و ارزشمند برای برای تجار، صنعتگران و مدیران مورد استفاده قرار خواهد گرفت. از اینرو نقش این کتاب در معرفی امکانات بالقوه صنعتی، خدماتی و مشاوره ای واحدهای مستقر در شهرک صنعتی در داخل و خارج از کشور انکار ناپذیر است. آگاهی فعالان اقتصادی از پتانسیل‌های صنعتی و تسهیل دسترسی به تولیدکنندگان و همپوشانی بین فعالین صنایع برای تکمیل زنجیره تولید خود نقش مهمی است که این کتاب ایفا می‌کند.

وی در ادامه اعلام داشت که شهرک صنعتی شماره ۴ اهواز فعال‎ترین و مهم‌ترین شهرک کارگاهی در استان خوزستان بوده که با مساحت ۱۹ هکتار دارای ۳۲۳ قرارداد کارگاهی و خدماتی بوده و میزبان صنایع کوچک و متوسط فعال در زمینه صنایع فلزی، برق و الکترونیک، شیمیایی و سلولوزی می باشد. از جمله مزیت‌های کلیدی این شهرک وجود مرکز خدمات فناوری و کسب‌وکار شهرک‌های صنعتی بوده که با ظرفیت استقرار ۴۲ واحد مشاور حرفه ای کسب و کار با هدف کمک به انتقال، جذب، بومی‌سازی و توسعه فناوری، افزایش رقابت‌پذیری، کمک به ایجاد و توسعه صنایع کوچک و متوسط و ارائه خدمات تخصصی به واحدهای صنعتی مرتبط، به متقاضیان واجد شرایط، در۱۰ گروه اصلی حقوقی- سیاست‌گذاری، عارضه‌یابی، توسعه نظام مدیریت، سرمایه‌گذاری و تأمین مالی، بازاریابی و بازرگانی، فناوری اطلاعات، توسعه محصول و فناوری، زیرساخت، تأمین ورودی/مواد اولیه و آماده‌سازی بنگاه‌ها برای ورود به انقلاب صنعتی چهارم می باشد. از دیگر امتیازات این مرکز راه‌اندازی نمایشگاه دائمی محصولات واحدهای صنعتی با محوریت نمایش محصولات تولید شده در شهرک‌های صنعتی استان خوزستان می‌باشد که در فضای ۵۰۰ متر مربع، بالغ بر ۱۲۰۰ محصول از تولیدات واحدهای صنعتی مستقر در شهرک‌های صنعتی استان خوزستان را در معرض نمایش عموم بازدیدکنندگان و هیأت‌های تجاری و بازرگانی قرار داده است.

گفتنی ست در این کتاب مشخصات ۱۴۸ واحد صنعتی و خدماتی و ۲۴ واحد مشاوره کسب و کار بهمراه محصولات و خدمات قابل ارایه به زبان فارسی جمع آوری شده و برنامه ریزی لازم جهت انتشار نسخه های انگلیسی، روسی و عربی در دست اقدام می باشد.

لازم به ذکر است این کتاب با هدف معرفی توانمندی‌ها و ظرفیت‌های واحدهای صنعتی و خدماتی شهرک صنعتی شماره ۴ اهواز و هم‌چنین خدمات مشاورین کسب‌وکار مستقر در مرکز خدمات فناوری و کسب‌وکار شهرک‌های صنعتی توسط مدیریت شهرک صنعتی شماره ۴ اهواز و با همکاری کلینیک کسب‌وکار استان خوزستان تدوین گردیده است.

همچنین در این مراسم از خدمات و حمایت‌های مديرعامل شرکت شهرکهای صنعتی خوزستان و مدير شهرك صنعتی شماره ۴ اهواز توسط مشاوران کسب و کار استان تقدير بعمل آمد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار