رئیس عملیات و کنترل ترافیک راهنمایی و رانندگی مازندران از تدوین طرح جامع ترافیکی شهرهای استان خبر داد.
کد خبر: ۱۰۲۰۴۴
تاریخ انتشار: ۰۶ مهر ۱۳۹۴ - ۰۹:۱۲ 28 September 2015
به گزارش تابناک مازندران سرهنگ علی‌اصغر عالی‌نژاد در گفت وگو با خبرنگار در ساری، اظهار داشت: یکی از بهترین اقشار فعال و بازوان پرتوان برای نیروی انتظامی و راهنمایی ورانندگی اصحاب رسانه بوده که ابهامات خاصی که در اذهان عمومی شکل می‌گیرد را می‌توان از بین ببرند.
وی افزود: در وضعیت فعلی روشنفکری کنیم اذهان عمومی را به مسیری هدایت که به قوانین و مقررات اهمیت بیشتری دهند.
عالی‌نژاد گفت: انعکاس موضوعات و مسیری که قرار است پلیس طی کند، شناسایی آن، هدایت آن و جهت دادن به آن با همکاری اصحاب رسانه امکان پذیر است.
وی تصریح کرد: عدم رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی دلیل اصلی گره‌های ترافیکی و یا انسداد راه‌ها بوده  باید با رعایت تمام قوانین از مشکلات ترافیکی جلوگیری کرد.
وی افزود: رانندگان باید بدانند در ایام مدارس در کوتاه‌ترین زمان سوار و پیاده کردن دانش آموزان ترافیک سنگین ایجاد می‌شود.
رئیس عملیات و کنترل ترافیک راهنمایی و رانندگی مازندران گفت: شهرستان ساری به دلیل بافت قدیمی و عرض کم معابر، ایجاد اماکن تجار متعدد، ایجادساختمان‌های واحد مسکونی از دلایل ترافیک است.
وی افزود: با همکاری شهرداری و حمل ونقل امور ترافیک، علائم راهنمایی و رانندگی نصب شد اصلاح هندسی صورت گرفت و نوسازی شد.
عالی نژاد تصریح کرد: محدودکردن برخی از راه‌ها از خودوروهای شخصی که وسایل نقلیه عمومی استفاده می‌شود در روان سازی ترافیک بسیار موثر است.
رئیس عملیات و کنترل ترافیک راهنمایی و رانندگی مازندران گفت: نیاز داریم این تعامل، همکاری و ارتباط بیشتر با رسانه ایجاد شود و ادامه پیدا کند تا جامعه با نیروی بیشتری به سمت اجرای قوانین پیش برود.
وی گفت: باید تعامل نیروی انتظامی و راهنمایی و رانندگی بیشتر شود تا به این نتیجه برسیم که چگونه می شود، مسائل ایمنی در زندگی مردم نهادینه شود و مردم به راحتی زندگی کنند.
رئیس عملیات و کنترل ترافیک راهنمایی و رانندگی مازندران  افزود: نیروی انتظامی چه کند که از برخی از مسائل دوری کند این جهت واشاعه و بازشناسی و متبلور کردن آن توسط اصحاب رسانه است.
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار