در جشنواره شکرستان؛
عکاسان برگزیده در این رقابت علاوه بر نمایش آثارشان در شبکه‌های اجتماعی توسعه نیشکر، برندهٔ جوایز ارزنده شدند.
کد خبر: ۱۰۲۰۳۵۱
تاریخ انتشار: ۰۱ آذر ۱۴۰۰ - ۱۲:۲۹ 22 November 2021

به گزارش روابط عمومی شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی، این مسابقه با شعار «صنعت سبز نیشکر»، ترویج حفاظت از حیات وحش از طریق هنر، آگاهی افزایی دربارهٔ اهمیت حفظ حیات‌وحش و با مشارکت کارکنان شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی برگزار شده بود.
عکاسان برگزیده در این رقابت علاوه بر نمایش آثارشان در شبکه‌های اجتماعی توسعه نیشکر، برندهٔ جوایز ارزنده شدند.
تصاویری ارسالی از سوی کارگران و کارکنان شرکت‌های وابسته به توسعه نیشکر لحظه‌های نابی از تردد حیوانات وحشی، پناه‌گیری پرندگان بومی و حشرات ثبت کردند و افراد برگزیده براساس انتخاب کاربران پیج اینستاگرامی شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی انتخاب شدند.
اسامی نفرات برگزیده که از میان ده‌ها عکس ارسالی به دبیرخانه اولین جشنواره ملی برداشت نیشکر انتخاب شدند، به شرح زیر است:

همچنین قرار است تمامی عکس‌های برنده در گالری ریم در اهواز به نمایش گذاشته شود.
نخستین جشنواره ملی برداشت نیشکر (شکرستان ۱۴۰۰) به همت شرکت توسعه نیشکر و صنایع‌جانبی و همکاری اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خوزستان، از چهارشنبه ۲۶ آبان‌ماه به مدت سه روز در محل شرکت کشت و صنعت نیشکر حکیم فارابی در ۳۵ کیلومتری جاده اهواز – آبادان برگزار شد.
برپایی نمایشگاهی با ۱۴ غرفه عرضه محصولات صنایع‌دستی و سوغات محلی مربوط به هفت شهرستان پیرامون واحدهای کشت و صنعت نیشکر و همچنین معرفی جاذبه‌های گردشگری در قالب پوستر و چندرسانه‌ای و اجرای گشت‌های گردشگری از جمله گشت ناشنوایان، گشت دوچرخه‌سواران، گشت نقاشان به مقصد جشنواره با همکاری دفاتر خدمات مسافرتی و راهنمایان گردشگری، از جمله برنامه‌های جذاب و مهم این جشنواره بود.
جشنواره برداشت نیشکر به‌عنوان یکی از ۶۲ رویداد شاخص ملی در تقویم ملی رویدادهای گردشگری ثبت شده‌است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار