به مناسبت دومین سالروز شهادت سپهبد قاسم سلیمانی؛
فرمانده سپاه ولیعصر(عج) خوزستان از آغاز رزمایش بزرگ کمک‌های مومنانه و تهیه ۶۰ هزار بسته معیشتی به مناسبت فرا رسیدن دومین سالروز شهادت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و توزیع بین خانواده‌های نیازمند در سطح استان خبر داد.
کد خبر: ۱۰۱۹۹۵۱
تاریخ انتشار: ۱۲ دی ۱۴۰۰ - ۱۵:۳۰ 02 January 2022

به گزارش ایرنا سرتیپ پاسدار حسن شاهوارپور روز یکشنبه در حاشیه آغاز رزمایش کمک مومنانه به مناسبت دومین سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی در مجموعه شهید جهان‌آرا اهواز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: به همت بسیج سازندگی و خیران استان کمک های قابل توجهی برای نیازمندان تهیه و در این روزها بین خانواده‌ها توزیع می شود.

وی از توزیع حدود سه هزار و ۳۰۰ بسته معیشتی در سطح شهرستان اهواز خبر داد و گفت: در این رزمایش  ۲۰۰ تن گوشت گرم نیز به صورت بسته‌بندی در مناطق محروم استان خوزستان توزیع می شود. 

فرمانده سپاه ولیعصر(عج) خوزستان ادامه داد: یکی دیگر از اقدامات موثر در راستای خدمت‌رسانی به جامعه و بیماران استان موضوع نذر خون توسط بسیجیان است که از امروز آغاز شده است.

سرتیپ پاسدار شاهوارپور گفت: آزادی زندانیان جرایم غیر عمد و چندین خدمت دیگر از دیگر برنامه های پیش بینی شده در این رزمایش بزرگ است.

وی بیان کرد: گروه های جهادی در مناطق زلزله زده اندیکا همچنان برای ساخت منازل مشغول به کار هستند ضمن اینکه توزیع بسته های معیشتی بین زلزله زدگان ادامه دارد.

ادامه طرح شهید سلیمانی برای مبارزه با کرونا

فرمانده سپاه ولیعصر(عج) خوزستان با اشاره به اجرای مجدد طرح شهید سلیمانی گفت: این طرح با هدف مبارزه با ویروس کرونا پیش‌بینی و اجرا شد و باتوجه به انتشار سویه جدید اُمیکرون که موجب نگرانی در کشور و استان شده است طرح شهید سلیمانی در این راستا در حال سازماندهی مجدد است.

وی افزود: در زمینه واکسیناسیون نیز اقدامات بسیج و سپاه خوزستان به صورت حجمی انجام می شود و یکی از اقدامات مهم واکسیناسون سیار در حاشیه شهرها است که تاکنون نتایج مثبتی در راستای مقابله با این بیماری به دنبال داشته است.

نهضت کمک‌های مومنانه همچنان ادامه دارد

فرمانده ناحیه امام حسین(ع) اهواز نیز در این رزمایش گفت: نهضت کمک‌های مومنانه توسط نیروهای بسیج و گروه‌های جهادی همچنان ادامه دارد و در سطح ناحیه امام حسین(ع) بیش از ۲ هزار بسته معیشتی به کمک خیران و بسیج جمع آوری شده که در این رزمایش بین نیازمندان توزیع می شود.

سرهنگ پاسدار احمد ویسی‌پور افزود: این بسته های معیشتی هر یک به ارزش پنج میلیون ریال است که امید می رود در این شرایط اقتصادی بخشی از مشکلات نیازمندان را برطرف کند.

وی بیان کرد: حضور بسیج در عرصه خدمت‌رسانی به مردم همواره پررنگ بوده و بی شک تا روزی که مردم نیازمند کمک باشند، بسیج پای کار است.

فرمانده ناحیه امام حسین(ع) اهواز تصریح کرد: بسیج ناحیه امام حسین(ع) در سال جاری دهمین مرحله از کمک های مومنانه را برگزار می کند که این کمک ها باتوجه به تاکید رهبر معظم انقلاب مبنی به کمک به نیازمندان در شرایط سخت اقتصادی بخصوص مشکلات ناشی از شیوع ویروس کرونا، همچنان ادامه دارد.

برچسب ها: بسته معیشتی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار